Ремонт велосипедів: бізнес-ідеї в гаражі, для чоловіків, в маленькому місті, мінімальні вкладення, для початківців

Непоганим стартом може стати бізнес на ремонт велосипедів. Велосипеди падають, ламаються, і їх треба лагодити. Розбиратися в цьому самостійно цікаво трохи, а тому наші послуги будуть затребувані.

Може здатися, що це сезонне справу, але це так лише частково.

Відкривати бізнес краще всього навесні, до розпалу сезону. Такий хід дасть вам можливість заробити грошей для розширення своєї справи.

Перший етап — реєстрація ІП. Поки всі потрібні папери готуються, ми шукаємо спеціалістів. Умільців, як правило, знаходиться чимало. Потрібно вибрати з них кілька професіоналів. Найкращий спосіб переконатися в майстерності фахівця — дати йому взятися за справу. Нехай претенденти пройдуть невелике випробування, наприклад, оглянувши велосипед, назвуть причину його поломки, вартість і час ремонту. У перший час, поки клієнтів не дуже багато, варто домовитися з майстром про відрядній оплаті праці. Ви будете забирати собі від 30 до 50% виручки з кожного замовлення, а натомість забезпечите майстра постійними клієнтами.

Підібравши фахівців, потрібно визначитися з форматом роботи —чи ви будете відкривати майстерню або фахівці будуть виїжджати на будинок? Обидва варіанти мають свої плюси і мінуси. Якщо ви починаєте бізнес з нуля, краще піти по другому шляху: не потрібно платити гроші за оренду, і така схема зручна для клієнтів. З іншого боку, є проблема — у деяких особливо складних випадках, коли велосипед не можна полагодити за пару годин на місці, виникає питання — а що з ним робити. Можна підвищувати вартість на такі роботи.

Варіант з орендою приміщення більш витратний, але більш цікавий. Його можна використовувати для розширення своєї справи. По-перше, маючи свого приміщення, ви можете пропонувати різні товари для велосипедів і велосипедистів. По-друге, не виникає проблеми зі зберіганням «складних» велосипедів, а значить, можна обзавестися великою кількістю замовлень.

Пошуком клієнтів ми будемо займатися паралельно з іншими справами. Хороший варіант — домовитися з точками велопрокату. В них, а ще у парках відпочинку та на спортивних майданчиках можна розклеїти оголошення.

Також добре зарекомендувала себе контекстна реклама з прив’язкою до геолокації.

Замовте візитки і роздавайте їх всім своїм клієнтам, щоб ваші контакти не губилися. Можна зробити більш оригінальний варіант, наприклад, магнітик або наклейку. Не скупіться на ці витрати, як правило, вони добре окупаються. Перші замовлення з’являються протягом 7-10 днів вашої міні-піар компанії.

Share your thoughts