Реклама в громадському транспорті

Будь-яка реклама — це прекрасний спосіб просунути власний бренд, продати який-небудь товар або послугу. Можна займатися реалізацією продукції і шукати рекламників, а можна стати рекламником самостійно та отримувати від цього стабільний дохід. До одним з найефективніших видів реклами належить реклама в громадському транспорті. І це не дивно, адже послугами автобусів, тролейбусів і трамваїв кожен день користується незліченну кількість людей.

Час в поїздці для пасажирів є вільним, і вони мимоволі намагаються чимось себе зайняти. У цей момент дуже просто привернути увагу потенційних клієнтів за допомогою «біжучого рядка», розміщеної в транспорті.

В сучасних автобусах можна нерідко побачити РК-монітори, на яких раз у раз миготить яка-небудь інформація: новинні повідомлення, відомості про погоду або рекламні ролики. Електронні табло моментально привертають до себе увагу і змушують пасажирів несвідомо вивчати їх вміст.

Саме звичайне табло коштує близько 11 000 рублів, повноцінний монітор — дорожче (від 20 000 рублів), але і функціонал у нього вище.

Динамічна реклама сьогодні дуже затребувана. Вартість її розміщення досить доступна, тому клієнтів можна знайти без особливих зусиль. Демонстрація 1 рядка з текстом коштує близько 10 рублів в день, показ повноцінного рекламного ролика — в 2 рази дорожче. У добу можна обслуговувати від 20 до 40 рекламодавців, не докладаючи при цьому особливих зусиль. Таким чином, щоденний дохід від реклами у громадському транспорті становитиме не менше 300 рублів. І це тільки від одного автобуса!

Share your thoughts