Реклама на підголівниках: бізнес-ідеї минимлаьные вкладення, для початківців, у сфері сервісу, в маленькому місті

Реклама — двигун торгівлі і прогресу. Ідея реклами стара як світ, але маркетологи винаходять все більш витончені способи її поширення. І мова необов’язково йде про нові технології. Парадоксально ефективно іноді працюють дідівські методи

Ми вже розповідали про бізнес-ідеї реклами в ліфтах. Тепер поговоримо про дуже схожою і все ж зовсім інший межі рекламного бізнесу — рекламі на підголівниках. Вона неймовірно ефективна і користується чималим попитом.

Психологи пояснюють це особливостями сприйняття сучасної людини.

Ми перевантажені інформацією з ТБ та інтернету і не так яскраво сприймаємо рекламу з цих джерел. В маршрутці ми зовсім в іншій ситуації. Підвищена концентрація людей багатьох вводить в транс. Рекламна інформація в трансі, звичайно, сприймається набагато легше.

Це пояснює попит на неї серед рекламодавців.

Для організації рекламних місць потрібно не так багато зусиль. Потрібно виготовити чохли з «віконцем» для реклами, домовитися з власниками маршруток про їх встановлення і знайти рекламодавців.

Почати краще з другого пункту. Якщо у вашому місті є маршрутки, вам буде простіше. Треба буде запропонувати ідею розміщення чохлів власникам маршруток. Хтось погодиться на це на безоплатній основі, комусь доведеться трохи заплатити. З керівництвом великих автобусних парків домовитися буде складніше. Але якщо вийде зробити це — ви станете великим гравцем на цьому ринку.

Чохли можна замовити в інтернеті. За кожний доведеться віддати близько 700-1000 рублів. Виходячи з кількості маршруток і автобусів і можливих рекламних місць у них, потрібно підрахувати розмір замовлення. Так як ми досить великий клієнт, можна спробувати домовитися про знижку. Термін виготовлення — максимум тиждень.

Поки нам роблять чохли, ми не втрачаємо час і шукаємо рекламодавців. Залучити їх допоможе грамотне позиціонування пропозиції. Можна зробити кілька пробних розміщень з хорошою знижкою. На всіх оголошеннях потрібно друкувати наші контактні дані, щоб залучити потенційних клієнтів. Ефект не змусить себе чекати.

Ціни на розміщення реклами будуть сильно варіюватися в залежності від особливостей її розміщення всередині транспорту.

Наприклад, рекламне місце, яке бачать всі пасажири автобуса, ефективніше, ніж непримітне містечко в кутку. Якщо ви зможете встановити розумну цінову політику, справи швидко підуть на лад.

Share your thoughts