Реклама на освіжувач повітря

Рекламна індустрія активно розвивається. Маркетологи прагнуть зайняти буквально всі споживчі ніші. Не стали винятком і щоденні «туалетні» потреби людей. Статистика показує, що середньостатистична людина проводить в туалетній кімнаті близько 3 років за своє життя. І росіяни не люблять втрачати цей час даремно — вони люблять почитати. Цю тенденцію вловили єкатеринбурзькі креативщики і запропонували рекламодавцям унікальну послугу: друк реклами на освіжувач повітря.

Читайте также: Новости России Украины и мира.

Потрібно відзначити, що ця реклама не звичайна, а «книжкова». Тобто вона спрямована на те, щоб популяризувати читання. Але не всієї літератури, а лише тієї, яка бажана замовнику. Тобто екатерінбуржци отримують замовлення, а потім друкують на освіжувач захоплюючі моменти того чи іншого твору. І, звичайно, завершується уривок на самому цікавому місці, викликаючи у читача непереборне бажання придбати книгу повністю і дізнатися, чим же закінчилася справа. Місце, де її придбати, теж вказано на освіжаючого балончику.

Перше велике замовлення рекламщики отримали від популярної мережі магазинів під назвою «100 000 книг». Проект «вистрілив»! Буквально через пару місяців кількість шанувальників їхньої продукції зросла на цілих 23%! Несподіваний ефект і приголомшуючий. Сьогодні власники мережі магазинів навіть задумалися про випуск нового формату друкованої продукції — коротких оповідань на освіжувач, які будуть продавати у торгових точках. Можна не сумніватися, що подібна ідея припаде до душі представникам «найбільш читаючої нації в світі» і в інших містах.

Share your thoughts