Редакторська агентство: бізнес-ідеї домашній бізнес, мінімальні влоежния, для початківців

Наш час не даремно називають століттям інформації. Мільйони гігабайт даних щодня вивантажуються в інтернет, виходять тисячі книг, журналів і газет, а звітів та іншої документації просто не злічити. Більша частина цієї інформації претендує на читачів, а значить, потенційно потребує редакторської і коректорської правки. Правда, більшість людей про це навіть не підозрює. Поки не знає…

Отже, ви хочете відкрити редакторське агентство.

Є два варіанти, як це зробити: ви можете відкрити ІП, орендувати приміщення і набрати працівників за договором (дідівський спосіб) або створити свій ресурс в інтернеті і надавати послуги дистанційно. Перший спосіб припускає великий початковий капітал і мало підходить для бізнесмена-початківця. До того ж договірної наймання працівників не має сенсу на початковому етапі — якщо ви не готові платити їм за те, що вони сидять в офісі.

Краще піти по другому шляху і створити інтернет-ресурс. Це може бути сайт, паблік у соціальній мережі або сторінка в ЖЖ, а може і все відразу. Радимо не поскупитися і створити гарну інтернет-візитку з асортиментом ваших послуг, прайсами та іншої необхідної клієнтам інформацією. Створення сайту з оплатою на два роки хостингу обходиться в 5000 рублів. Акаунти в соціальних мережах ви можете створити і вести самостійно.

Тепер потрібно набрати працівників. Як правило, це будуть фрілансери. Поставтеся до їх вибору ретельно, копірайтери-школярі навряд чи зможуть виконувати необхідні завдання. Краще знайти людей з вищою освітою, бажано філологів чи журналістів. Для перевірки дайте їм кілька невеликих тестових завдань, приблизно на годину роботи. Заздалегідь обговоріть з ними умови роботи та оплати праці — оптимальний для вас варіант — відрядна пост-оплата.

Коли штат сформований, приступайте до рекламної кампанії. Перше, що потрібно зробити — оптимізувати сайт і паблік під пошукові запити. Ви можете зайнятися цим самостійно або довірити професіоналу. Одночасно з цим запускаємо контекстну рекламу — Яндекс.Директ і Google AdWords. Ви зможете приймати і виконувати замовлення дистанційно, тому прив’язку до геолокації краще не ставити.

Перші клієнти повинні з’явитися протягом тижня після включення контекстної реклами. Просіть їх робити репости ваших записів і залишати відгуки в паблике. Як варіант, робіть їм невеликі знижки (або інші «приємності») за допомогу в просуванні.

Share your thoughts