Привітання для дітей від казкових персонажів: бізнес-ідея для жінок, у сфері сервісу, для початківців, мінімальні вкладення, домашній бізнес

Бізнес на дітях з кожним роком приваблює все більше підприємців. І це не дивно, враховуючи, що «дитяча тема» має велику емоційну підґрунтя — за те, щоб побачити радість в очах коханої чадушки, батьки, бабусі і дідусі готові викласти ледь не будь-яку суму. А значить кризи «дитячому» бізнесу не страшні.

Але є у цієї сфери й один серйозний недолік — конкуренція.

Якщо ви вирішили відкрити бізнес, орієнтований на дітей, швидше за все, ви неоригінальні.

Виділитися з натовпу суперників, які продають дитячий одяг та іграшки, влаштовують дитячі свята і відкривають дитячі парки розваг, буде ой як не просто. І тим не менше, вихід є завжди.

Наприклад, ви можете запустити сервіс, який організовує для дитини привітання з днем народження від улюбленого казкового персонажа. Така послуга потребує мінімуму матеріальних вкладень, але максимуму ентузіазму і фантазії.

В чому полягає ідея?

Сучасних дітей складно здивувати і привести в захоплення, особливо чимось одним — іграшкою, візитом клоуна або цукеркою. Тому діяти тут краще комплексно. Що, якщо на свято малюк отримає «повний набір»: персональне письмове привітання від улюбленого казкового персонажа, гарний іменинний торт і справжню казку, створену спеціально для нього? Тримаємо парі, ви і самі позавидуете його радості.

При цьому організувати таке масштабне привітання буде не так вже складно. Написати листа на красивому бланку — справа 20 хвилин, а торт можна замовити у професіоналів, не стоячи біля плити самостійно. Скласти казку, звичайно, складніше, але і з цим можна впоратися. В крайньому випадку, на допомогу завжди прийде пишучий фринласер.

Організовуючи такий бізнес, важливо пам’ятати, що він націлений на дітей. А тому всі візуальні елементи оформлення повинні бути яскравими і барвистими. При цьому основну увагу на перших порах потрібно приділити рекламі і просуванню.

Не секрет, що в «дитячій» сфері ніщо не працює так добре, як старе добре сарафанне радіо. А тому важливо, щоб ні один клієнт не лишився незадоволеним. А ось знайти своїх перших замовників можна за допомогою соціальних мереж і Instagram.

Не ігноруйте та інші місця скупчення вашої потенційної аудиторії — батьків дітей у віці від 3 до 12 років. Розкажіть про себе на форумах для мам в інтернеті, залиште візитки в магазинах дитячого одягу і іграшок, розклейте оголошення в дитячих садах. Одним словом, заявіть про себе як можна більшій кількості людей.

Цей вид бізнесу підійде початківцям підприємцям, оскільки не вимагає досвіду і серйозних інвестицій, а також не передбачає складних бізнес-процесів. Але щоб успішно працювати в цій сфері, необхідно мати непідробний інтерес до всього, що пов’язано з дітьми.

Share your thoughts