Продаж ювелірних виробів за передплатою: бізнес-ідеї для жінок, для початківців, у сфері сервісу ,іноземні

Першим з цією ідеєю на ринок вийшов ювелірний магазин Opulent з Пенсільванії, який спеціалізується на реалізації виробів всесвітньо відомих брендів (Гучи, Картьє, Тіффані, Версаче та інші). Магазин запропонував своїм клієнтам чотири рази на рік отримувати прикраси з… підписку!

Ціна річного «абонементи» — 100 тисяч доларів.

Втім, за чверть цієї суми можна отримати лише один набір. Сподобається — відновити підписку.

Посилки будуть приходити на:

  • День Народження підписувача;
  • Різдво;
  • В день, чимось знаменний для підписувача;
  • «Просто так» — в якості приємного сюрпризу.

Щоб не помилитися з пристрастю клієнта, Opulent пропонує останньому попередньо заповнити анкету, відповівши на чотири питання:

  • З яких приводів і при виході куди покупець одягає ті чи інші ювелірні прикраси?
  • Які конкретно прикраси воліє носити передплатник?
  • Каміння та метал краще, а які поєднання навпаки — категорично неприйнятні?
  • Яким брендам віддається перевага?
  • У висновку досліджуваному пропонують вибрати одну з п’яти картинок.

    Всі! Портрет споживача складено.

    Втім, Opulent готовий без зайвих розглядів замінити посилку, якщо клієнтові вона з якихось причин не підійде.

    Share your thoughts