Продаж ювелірних виробів за передплатою: бізнес-ідеї для жінок, для початківців, у сфері сервісу ,іноземні
Першим з цією ідеєю на ринок вийшов ювелірний магазин Opulent з Пенсільванії, який спеціалізується на реалізації виробів всесвітньо відомих брендів (Гучи, Картьє, Тіффані, Версаче та інші). Магазин запропонував своїм клієнтам чотири рази на рік отримувати прикраси з… підписку!
Ціна річного «абонементи» — 100 тисяч доларів.
Втім, за чверть цієї суми можна отримати лише один набір. Сподобається — відновити підписку.
Посилки будуть приходити на:
- День Народження підписувача;
- Різдво;
- В день, чимось знаменний для підписувача;
- «Просто так» — в якості приємного сюрпризу.
Щоб не помилитися з пристрастю клієнта, Opulent пропонує останньому попередньо заповнити анкету, відповівши на чотири питання:
У висновку досліджуваному пропонують вибрати одну з п’яти картинок.
Всі! Портрет споживача складено.
Втім, Opulent готовий без зайвих розглядів замінити посилку, якщо клієнтові вона з якихось причин не підійде.