Продаж окрошки в склянках: бізнес-ідея у сфері сервісу, виробництво, в маленькому місті, мінімальні вкладення, для початківців

Фаст-фуд і інша їжа на винос іноді просто пригнічують своєю одноманітністю. Ну справді, що найчастіше можна придбати у вуличному лотку? Гамбургер, хот-доги, шаурму або випічку. І, треба сказати, більшість любителів перекусів на бігу цим загалом задоволені. Але іноді черговий бургер просто в горло не лізе, і хочеться «перехопити» супчика. А в жарку пору року справа ускладнюється ще й тим, що дуже хочеться охолодитися. На такий випадок, мабуть, нічого краще окрошки і придумати не можна. Так чому б не об’єднати улюблене літнє блюдо росіян звичка перекушувати на ходу і не відкрити бізнес з продажу окрошки в стаканчиках?

Які переваги такої ідеї? В першу чергу, практично нульова конкуренція. Вам не доведеться боротися за місце під сонцем з півсотнею точок з продажу чебуреків і хот-догів. Крім того, незвичну пропозицію здивує потенційних покупців, а інтерес дає +100 до продажу.

При цьому відкрити такий бізнес нітрохи не складніше, ніж будь-яку іншу точку з продажу вуличної їжі. Вам точно також потрібно знайти вдале місце з хорошим пішохідним трафіком і яскраво оформити свій кіоск.

До речі, окрошку зовсім не потрібно замовляти у кухарів, з її виробництвом може впоратися і сам продавець. Головне — привезти йому всі необхідні інгредієнти в готовому вигляді. Ну а нарізати ковбасу, варену картоплю і огірки кубиками зможе кожен.

Подбайте про свіжість продуктів.

Зів’яла зелень не додасть страві апетитності, а полежавшая на сонці ковбаса може спровокувати отруєння. Як наслідок — до вас прийде перевірка СЕС, яка «прикриє лавочку». Ну або покупці самі відмовляться приходити до вас. Тому важливо організувати правильні умови зберігання продукції.

Не забудьте про те, що стаканчики, в яких буде продаватися ваше блюдо, повинні бути яскравими і впізнаваними. Крім того, споживачам просто необхідно запропонувати одноразові ложки і серветки. Комфорт покупців — понад усе.

Варто обмовитися, що бізнес цей носить сезонний характер — окрошка популярна саме влітку, а ось взимку холодний суп є навряд чи хтось захоче. Але ви цілком можете зробити своє підприємство цілорічним. Для цього необхідно подбати про розширення асортименту. Наприклад, взимку ви можете продавати в стаканчиках борщ та інші гарячі супчики. Правда, в цьому випадку доведеться налагодити виробництво, оскільки на місці їх готувати вже не можна. Також необхідно буде закупити стакани, які витримають високу температуру страв.

Ідея бізнесу з продажу окрошки в склянках хороша в першу чергу своєю універсальністю. Вона підійде і для жителів невеликих містечок, і для тих, хто живе в мегаполісах. Крім того, розпочати таку справу можна, не маючи підприємницького досвіду і серйозних інвестицій. Все, що вам потрібно, — бажання багато працювати і вести свою справу до успіху.

Share your thoughts