Продаж молочних коктейлів

Харчовий бізнес у всі часи було одним з найбільш перспективних. Але конкуренція в цій галузі вкрай висока, і щоб добитися успіху, варто ретельно подумати про вибір напряму, в якому ви хочете працювати. Прекрасним низкоконкурентних проектом для початківців бізнесменів стане відкриття мініатюрної торгової точки з продажу молочних коктейлів.

Обладнання, яке буде потрібно для реалізації бізнес-ідеї, дуже компактна, тому не варто робити ставку тільки на вуличну торгівлю: відповідний сезон надто короткий. Можна орендувати невеликий шматочок території в будь-якому прохідному місці — в торговому центрі, гіпермаркеті, кінотеатрі. Зосередитися слід на асортименті — він повинен бути різноманітним. Запропонуйте покупцям коктейлі на основі молока зі всілякими фруктами, ягодами, ваніллю і т. д. Плюс, пропонуйте до продажу додаткові товари — жувальну гумку, фісташки, печиво та інше. Якщо дозволяє стартовий капітал, укомплектуйте торгову точку апаратом для виготовлення м’якого морозива.

Обладнання краще вибирати закордонне — воно коштує дорожче, але і продуктивність його вище. Так вітчизняний міксер популярної марки готує 1 коктейль за 3 хвилини, а імпортний аналог — всього за одну. Також вам буде потрібно придбати невеликий холодильник для зберігання вихідних продуктів.

Загальна сума стартового капіталу становить, в середньому, 380 000 рублів. Сюди входить і оплата оренди, і обладнання, і сировина, і реклама, і додаткові витрати. Практика показує, що середньомісячна виручка продавця коктейлів доходить до 60-70 тисяч рублів. Тобто на окупність піде близько півроку.

Share your thoughts