Продаж і виробництво флайбордов: інноваційні бізнес-ідеї, для чоловіків, виробництво

Мене давно приваблювала ідея створити бізнес з мінімальними вкладеннями і цікавою перспективою. Розглянувши варіанти і наявні ресурси, а також проаналізувавши свій досвід я обрав майбутню нішу — продаж обладнання для активного відпочинку класу luxury і організація прокату як бізнес-моделі.
Можна продавати чохли для телефонів за копійки, а можна продати яхту за мільйони. При рівних витрачених зусиллях результати будуть різними. Враховуючи, що купувати це обладнання належить далеко не бідним людям, ніша ставала цим ще цікавіше. Після перегляду ролика на youtube, мій вибір припав на моторизированную дошку для серфінгу PowerSki Jetboard.

Володіючи підприємницьким досвідом, я розробив стратегію тестування ніші та виведення продукту на ринок.

Знаючи, що спочатку необхідно визначити цільову аудиторію продукту, а також отримати зворотній зв’язок про продукт — цікавий він ЦА, конкурентоспроможна ціна, чи є у продукту попит, а значить і перспектива —, розбив свої дії на наступні етапи:

  • вибір продукту;
  • вивчення ринку, аналіз конкурентів, пропозицій;
  • отримання інформації про обладнання від виробника;
  • прорахунок логістики, митного очищення, маржинальність;
  • оцінка інвестиційної привабливості для можливого інвестора, вироблення бізнес-моделі проекту;
  • визначення інструментів для тестування, бюджету, виконавців, період тестування;
  • оцінка результату, що буде означати цікавий продукт аудиторії і наскільки.

Для тестування ніші з відомим продуктом можна було б використовувати інструмент Яндекс.Вордстат, але не в моєму випадку. Запитів у 2012 році на цей продукт зовсім не було. Так що довелося тестувати досвідченим шляхом.

На безкоштовній майданчику WordPress була створена перша версія сайту WWW.FLYJETS.RU. Так як контактів заможних людей у мене поки не було, і на рекламу в Яндекс.Директ бюджету теж, було прийнято рішення створити пропозицію щодо організації прокату моторизованій дошки PowerSki Jetboard, отримання прибутку, організації сервісу.

Був створений шаблон e-mail розсилання й обрана цільова аудиторія. Хто б міг вкластися в такий ризикований проект? Ті, хто вже не раз брав подібні відчайдушні рішення: майбутні та існуючі трейдери, учасники різних фінансових спільнот, учасники форумів про підприємництво та нових ідей для бізнесу. Були знайдені бази електронних адрес з публічних джерел, зареєстровані акаунти на форумах, і почалася робота по надсилання пропозицій і постинг інформації про новий і при правильному підході, вигідному бізнесі.

У 2012 році передбачувана вартість обладнання становила близько 350 тис. рублів, але вже через тиждень наполегливої праці, було отримано близько 18 заявок на продаж обладнання для організації прокатного бізнесу! На хвилі такого успіху, я вирішив закріпити результати тестів і зробив пропозицію у вигляді флаєрів, розміщених під «двірниками» припаркованих автомобілів гостей, які приїхали дивитися матч хокейної команди СКА в «Льодовому палаці». Дорогі машини, щедрі і спортивні їх власники вселяли надію. І вона виправдала себе. На наступний день пролунав дзвінок на вказаний в листівці телефон і було зроблено замовлення на дві дошки у вигляді подарунка партнера одного з бізнесменів, який прийшов на хокейний матч. Вартість тесту ніші обійшлася в 10-15 тис. рублів, сумарна вартість замовлень склала 7 млн рублів. Можна було починати бізнес, все вказувало на те, що гроші тут є.

Звичайно виникає питання — звідки гроші на покупку, як залучити їх від клієнта. Відповідь на самому початку.

Ніша з великими чеками передбачає і більшу довіру, до того ж, якщо є досвід продажів, спілкування з ОПР на будь-яких рівнях, то й продажу не змусять себе довго чекати.

У нішах з набагато меншою вартістю чека клієнт «проїсть всю лисину» продавцеві, перш ніж віддасть свої 500 рублів. Повірте, це правда. Так, що спілкуватися з людьми, які заробляють гідні гроші, знайомитися з ними, обговорювати можливі спільні проекти набагато приємніше і корисніше, ніж виявляти потреби студента.

Пізніше були виставки та інші заходи дозволили неодноразово переконатися в успішності обраного напрямку, а також вихід на ринок пропозиції Френка Запаты — літаючої дошки FLYBOARD ZAPATA, що послужило відкриття прокатного бізнесу, розширення асортименту інтернет-магазину та організації власного виробництва.

Компанія ТОВ «ГІПЕРМАРКЕТ ЕКСТРИМУ» організувала першу прокатну флайборд станцію в Санкт-Петербурзі, а згодом масштабировалась партнерами-франчайзі в Севастополь, Феодосію, Ялту, Судак, Рязань, Уфи. Прокатні станції FLYJETS це успішний, цікавий, перспективний бізнес з прописаними бізнес-процесами, регламентами, формами ведення всіх звітів, контролю, просування і реклами. Тепер у Сакта-Петербурзі не проходить жодного заходу влітку на воді без участі спортсменів-флайбордистов. Флайборд-шоу стають більш затребуваними, динамічними і сучасними. Цей вид спорту має свої чемпіонати і рекорди як російського, так і міжнародних масштабів.

Виробництво обладнання для активного відпочинку почалося як контрактне спільне виробництво флайбордов вітчизняного виробника, а продовжується розробкою і випуском єдиною в Росії човни для гідроцикла — мобільна флайборд-станція FLYJETS RIBJETSKI. Компанія і партнери не збираються зупинятися на цьому, адже людина, заряджений ідеєю зробити світ навколо себе багатше і цікавіше, може ще створити безліч корисних і цікавих речей.

Share your thoughts