Продаж цукрової вати через автомат: бізнес-ідея в маленькому місті, для початківців, минимлаьные вкладення

Солодка вата — одне з найбільш улюблених ласощів серед дітей. Що приваблює в ній малюків? По-перше, легка консистенція і пов’язана з нею «магічна здатність» вати танути в роті. По-друге, унікальність приготування — цікавий процес, якого не повторити в домашніх умовах.

Діти будуть любити солодке завжди, як і, втім, багато дорослі. Саме тому бізнес-ідея продажу цукрової вати — актуальне рішення для починаючих підприємців.

Для того, щоб запустити проект, потрібні мінімальні зусилля і відносно невеликі фінансові витрати.

Почнемо з того, що сучасному підприємцю зовсім необов’язково йти за класичною в даному сегменті ринку схемою: купив автомат для виготовлення вати — знайшов людину, яка буде виготовляти і продавати ласощі, — порахував виручку — видав продавцю зарплату. Сьогодні для бажаючих заробити на солодкому задоволенні є альтернативний варіант, а саме вендінговий автомат. Його головна перевага в тому, що не потрібно піддавати сумніву чесність продавця: автомат — робот, у якого ніколи не з’явиться спокуси «вкрасти копієчку».

Плюси бізнес-ідеї:

  • Низька орендна вартість. Вендинговий апарат займає мало місця, відповідно, вам не доведеться віддавати половину прибутку за оренду (в середньому вона обійдеться у 5-7 тисяч рублів з урахуванням плати за електроенергію).
  • Мінімальні витрати на зарплату. Платити треба тільки одного працівника — оператора, який буде: заповнювати бункер цукром, доливати в нього воду, доповідати палички, щотижня здійснювати чистку та знімати показання лічильників. Одна людина може одночасно обслуговувати декілька ваших автоматів. У разі якщо автомати знаходяться в крокової доступності один від одного, потрібно буде сплатити працівнику транспортні витрати.
  • «Супернизька» собівартість. Фактично все, що потрібно, щоб приготувати вату — це цукор — продукт, що відноситься до категорії «соціальний». Палички, вода і необов’язкові для покупки барвники в сумі не обійдуться більш ніж в 3 тисячі рублів.
  • Швидка окупність. Одна порція вати обійдеться покупцям приблизно в 100 рублів (ціна буде змінюватись в залежності від міста та місця, в якому встановлений апарат). При середньої прохідності (50 чоловік в день) виручка складе в районі 35 тис. рублів щомісяця! Тепер уявіть, яким буде дохід за умови продажу 200, а то й 300 порцій на добу. Автомат окупить свою вартість (приблизно 250 тис. рублів) в гіршому випадку через півроку, а в «вдалою точці», можливо, навіть швидше.

З останнього випливає висновок — необхідно вдало підібрати місце для апарату.Цільова аудиторія — діти, відповідно, варто взяти курс на місця їх масового скупчення: парки атракціонів, дитячі торгові центри, закриті ігрові майданчики.

Що стосується реклами, тут є лише одне правило — яскраві, що привертають увагу дитини картинки і написи. Можливо, до розкручування вашого бренду вам допоможуть улюблені мультиплікаційні герої нинішньої дітвори. Покохавши солодку вату з «чарівного апарату» одного разу, дитина неодмінно повернеться спробувати її знову і, швидше за все, прийде за «смакотою» не один, а з другом. Схема «сарафанного радіо», повірте, спрацьовує моментально.

Share your thoughts