Послуги евакуатора

Коли мова заходить про евакуаторах, все відразу уявляють собі поламані або післяаварійні авто. Насправді, цільова аудиторія початківця бізнесмена набагато ширше. Практика показує, що послугами евакуаційних служб нерідко користуються власники квадроциклів та снігоходів, будівельні компанії, на озброєнні яких є малогабаритна спецтехніка. Ще евакуатори задіюються при перевезенні гаражів, побутівок і подібних споруд.

Попит на евакуаційні послуги зростає щодня. На сьогоднішній день ця галузь вважається низькоконкурентних, особливо в регіонах, тому зайняти в ній гідне місце не складе праці.

Стартові вкладення, звичайно, будуть чималими, якщо ви плануєте обслуговувати великий потік клієнтів. Справа в тому, що компанії з невеликим автопарком просто не справляються з усіма замовленнями, часто відмовляють клієнтам і таким чином втрачають їх раз і назавжди.

Звичайно, коли ваш автопарк містить 10-15 одиниць спецтехніки, стає дуже складно управляти фірмою самостійно. Для того щоб встежити за всім, доведеться найняти додаткових працівників, зокрема, бухгалтера, спеціаліста з кадрів, диспетчер, рекламщика. Але дохід підприємця при цьому буде тільки рости.

Якщо рекламна кампанія побудована грамотно, а послуги надаються якісно і в строк, стартовий капітал у розмірі 1 мільйона рублів, як правило, окупається вже протягом першого півроку роботи при вартості евакуаційної послуги від 1500 до 4000 рублів.

Share your thoughts