Покупка вина наосліп: Інноваційна ідея: Іноземна бізнес-ідея

Каліфорнійський винний інтернет-магазин вирішив просувати на своєму майданчику нову бізнес-ідею. Ресурс під назвою Winecrasher придумав нову схему реалізації винної алкогольної продукції. Магазин буде продавати вино анонімно, тобто без вказівки бренду. Виявляється, левова частка споживачів здійснює покупку тієї або іншої пляшки алкоголю не тому, що їм подобається, а просто з-за марки. Така прихильність до бренду змушує виробників дуже багато витрачатися на розкрутку свого «імені», адже чим воно відомішим і популярнішим, тим більший попит на продукцію. Таким чином, вино може коштувати дорого не тому, що воно дуже гарне, а з тієї причини, що компанія сильно витратилася на рекламу і тепер відшкодовує витрати з споживчого кишені.

Так от, Winecrasher вирішив позбавити своїх клієнтів від брендового залежності і продавати вино наосліп. В описі до певної пляшці алкоголю є все, що необхідно знати: сорт, фортеця, рік врожаю, регіон, поставляє сировину, характеристика смаку і навіть відкликання критика. Немає тільки одного — вказівки компанії-виробника. Таким чином, виробникам вина не потрібно витрачатися на розкручування бренду, так як його все одно ніхто не дізнається, а клієнт отримує товар за більш низькими цінами. Задоволеними залишаються всі, крім рекламників, які виявилися викинутими з ланцюжка «виробник — споживач».

Успішність такого проекту на території Росії досить сумнівна, адже вітчизняний споживач спочатку не прив’язаний до бренду і купує тільки таке вино, що його влаштовує за смаком і описом, незалежно від того, хто продукт справив.

Але, можливо, в нашій країні є інші види товарів, які варто було б продавати «наосліп»?

Share your thoughts