Підписка на коробки з подарунками

Сьогодні бізнес по підписці вважається одним з найбільш перспективних. Цю ідею беруть на озброєння багато сучасні компанії. Людина оформляє передплату на постійне надходження товару і спокійно собі живе, знаючи, що нові косметичні засоби, їжа, напої або будь-який інший продукт будуть у нього вчасно. Надання послуги підписки на коробки з подарунками — відмінний маркетинговий трюк. Особливо часто ним користуються інтернет-магазини парфумерії і косметичних товарів. Зібрати передплатників і отримувати стабільний дохід від продажу не так вже й складно. І подібний бізнес може побудувати будь-який бажаючий.

Читайте также: Новости России Украины и мира.

Секрет успіху цього проекту полягає в людській психології: абсолютно всі представники цільової аудиторії люблять отримувати приємні сюрпризи. Це прекрасне почуття передчуття чогось приємного при відкритті подарунка-сюрпризу знайоме багатьом з дитячих років. І на цьому бізнесмен-початківець може «зіграти». Але важливо правильно вибрати категорію товарів, з якою ви будете працювати. Наприклад, це можуть бути товари для дітей, засоби по догляду за тілом і т. д. Якщо не плануєте купувати товари у сторонніх виробників, а виготовляти щось своє, то відповідально поставтеся до пошуку постачальника вихідної сировини.

Пропонувати передплату можна на різні терміни: хтось хоче отримувати сюрприз раз в місяць, а хтось — кілька разів на тиждень. Подарунок повинен бути красиво і акуратно упакований, всередину коробки обов’язково вкладайте невеликі листівки — вашим клієнтам буде приємно.

Основна складність полягає в пошуку передплатників. Шукати їх потрібно, природно, в Інтернеті. Створіть свій особистий сайт, групи в соцмережах, реєструйтеся і просувайте свій продукт на тематичних форумах.

Розміри стартових вкладень залежать від того, що ви збираєтеся продавати. Наприклад, якщо ви будете самостійно шити іграшки, потрібно близько 150 000 рублів. Для організація домашньої мыловарни потрібно близько 70 000 рублів і т. д. Варіантів маса, головне їх правильно реалізувати. Як відомо, дорогу здолає той, хто йде. Тому дійте, думайте, аналізуйте, і все вийде!

Share your thoughts