Перукарня з унікальною концепцією

Як відомо, конкуренція у сфері перукарських послуг величезна не тільки в Росії, але і у всьому світі. Власники посередніх цирюлен, що відкриваються буквально на кожному розі, готові зі шкіри геть вистрибнути, щоб обігнати конкурентів і принадити клієнтів до своїх расческам і ножиць. Залишити суперників «позаду» оригінальним способом вирішили працівники перукарні Drybar в Лос-Анджелесі.

Американські цирульники-новатори відмовилися від традиційного обслуговування клієнтів — вони не стрижуть, не фарбують, не роблять хімічну завивку. Вони просто красиво чешуть! Зосередившись тільки на укладання за демократичною вартості, компанія змогла залучити величезну кількість представниць прекрасної статі. Адже будь-яка жінка хоче бути красивою щодня. А тут пропонується не витрачати час, стоячи перед дзеркалом і самостійно намагаючись укласти неслухняне волосся на голові щось гідне, а приділити всього лише 10 хвилин часу на похід в перукарню, заплативши при цьому невеликі гроші.

Гарна зачіска моментально перетворює жінку і робить її впевненішою в собі. Приваблива також сама концепція закладу: в салоні немає звичних перукарських крісел. Замість цього відвідувачок садять за барну стійку перед широким екраном телевізора, пропонують на вибір напій — кава, чай, шампанське і просто рекомендують розслабитися. Цікаво, що дзеркала в цирюльне розташовуються позаду клієнта, тобто процес укладання не видно, видно тільки результат.

Перукарня з унікальною концепцією привернула увагу величезної кількості людей. За тиждень до старту вони запустили власний сайт і рекламу в Інтернеті. І цього терміну вистачило, щоб у день відкриття перед дверима закладу буквально утворилася черга з охочих стати красивими швидко і недорого. Сьогодні Drybar вже планує пропонувати всім бажаючим придбання франшизи їх компанії.

Share your thoughts