Парфумерні пробники за передплатою

За передплатою сьогодні можна робити дуже багато — отримувати каву, книги, послуги клінінгу і т. д. Не виявилася в стороні від цієї інноваційної ідеї і парфумерна галузь. Не так давно світову громадськість здивував своєю появою новий стартап під назвою Scent Trunk. Його організатори пропонують потенційним клієнтам приєднатися до їх проекту і щомісяця отримувати пробник парфумерії одного з відомих або не дуже відомих брендів.

Засновники Scent Trunk обрали своєю основною цільовою аудиторією чоловіків, тобто розсилають вони тільки чоловічі аромати. Робота відбувається наступним чином: клієнт отримує свою посилку, вивчає аромат і описує свої відчуття на сайті. Він докладно ділиться враженнями, розповідає, сподобалася чи не сподобалася продукція, чого не вистачає, а чого в надлишку і т. д. На основі таких відгуків фахівці компанії Scent Trunk індивідуально підбирають пробник для наступної посилки. Таким чином їм вдається зберегти клієнтську базу в повному складі і задовольняти потреби користувачів ресурсу повною мірою.

Коли споживач все ж знаходить ідеальний для себе аромат, він має можливість замовляти вже великі флакони парфумів зі значною знижкою.

Можна не сумніватися, що стати учасником марафону «Дізнайся свої парфуми» у нашій країні захочуть не тільки чоловіки, але і жінки, а також тінейджери. Тобто цільова аудиторія бізнесмена-початківця дуже обширна! Залишається лише озброїтися необхідними знаннями з парфумерної області, створити власну бібліотеку ароматів і вперед, до підкорення нових вершин!

Share your thoughts