Овочевий кіоск

Сьогодні можна спостерігати великий стрибок у розвитку односпрямованої торгівлі. Продуктові кіоски знову набувають популярності, складаючи явну конкуренцію великим мережевим магазинам. Тому відкриття овочевого кіоску є перспективним бізнес-проектом для починаючого підприємця.

Читайте также: Новости России Украины и мира.

На першому етапі визначтеся з місцем розташування торгової точки. В даному випадку необов’язково займати центральні ринкові площі населених пунктів — відмінно підійдуть і спальні райони, особливо новобудови. Мінімальна площа павільйону становить 20 кв. м.

Асортимент овочевого кіоску може включати одночасно продукцію, вирощену на власній присадибній ділянці, і продукцію від сторонніх постачальників. Налагоджуйте співпрацю з фермерськими господарствами, що володіють хорошою репутацією. Ваші клієнти повинні отримувати достовірні відомості про те, де вирощені необхідні їм картопля, капуста, цибуля, морква і т. д.

Овочевий кіоск не потребує широкомасштабної реклами. Досить яскравої вивіски і, можливо, тематичних малюнків з зовнішньої сторони павільйону.

Для реалізації проекту вистачить 300 000 рублів. Рентабельність бізнесу оцінюється в 20%. Але цей показник дуже залежимо від сезону. У певний час року націнки на ту чи іншу продукцію можуть досягати 200%. Статистика показує, що подібні стартапи окупають себе протягом 5-6 місяців.

Share your thoughts