Організація ярмарків

Навесні 2017 року в Держдуму буде внесено законопроект, який зможе полегшити життя ярмарках і виставках, тобто всіх об’єктів нестаціонарної торгівлі. Можливе прийняття цього нормативного акта дозволить спростити процедуру організації таких заходів. І підтверджує той факт, що держава збирається підтримувати ярмарки і сприяти їх повсюдному поширенню.

Читайте также: Новости России Украины и мира.

А значить є можливість відкрити бізнес у цій сфері.

З чого почати?

Звичайно, зі спеціалізації заходи: фермерські продукти, hand made товари, тварини і т. д. Спрямованість виставки-ярмарку краще визначати, проаналізувавши конкурентів і вибравши незайняту нішу. Також потрібно врахувати і той факт, що ви повинні бути близько знайомі зі специфікою товару і мати знайомих в цій сфері.

Далі варто написати план і прорахувати бюджет: доходи і витрати. Буде вам вигідно проведення заходу? Врахуйте на чому ви будете заробляти. Шляхів монетизації може бути декілька: по-перше, гроші спонсорів, а по-друге, плата за участь.

Якщо ви переконалися, що зможете заробити на організації ярмарку, то потрібно перейти до наступного кроку: звернутися до місцевої влади. Все-таки виставка — це захід публічне і найімовірніше суспільно корисне, так що адміністрація може не тільки дати добро, але і допомогти з освітленням в ЗМІ і підбором майданчики для проведення.

Тому постарайтеся, щоб ваша ярмарок була вигідна владі. Для цього варто приурочити її до Дня міста або іншого свята і залучити місцевих фермерів або вільних художників, яким ви можете допомогти реалізувати свою продукцію.

Після написання звернення до голови адміністрації, варто задуматися про рекламу вашого дійства. Краще запропонувати інформаційне партнерство місцевим газетам, радіо і телеканалах — натомість рекламної підтримки запропонуйте їм розмістити свої банери або навіть виставковий павільйон на ярмарку.

Також ви можете пообіцяти, що захід буде висвітлювати тільки це ЗМІ, яке в свою чергу серйозно підійде до своїх обов’язків і буде «сурмити» про виставці кожен день за місяць до його початку.

Після досягнення всіх домовленостей, вибору місце проведення та опрацювання рекламної кампанії потрібно задуматися про залучення учасників і декорі майданчики. Без цих двох деталей ярмарок не вдасться. Краще розмовляти з кожним потенційним клієнтом особисто і намагатися вибрати дійсно цікавий і якісний товар, щоб залишити відвідувачів заходу в повному захваті і отримати багато хороших відгуків у соціальних мережах.

Share your thoughts