Організація служби доставки
Служба кур’єрської доставки — завжди є затребуваним сервісом. Її послугами користуються як окремі громадяни, так і приватні підприємці, фірми і навіть великі підприємства. Не можна сказати, що цей сервіс не розвинений. Однак, не всі виявляються завжди задоволені послугами, що надаються. До того ж багато замовників стикалися з тим, що у вихідні та святкові дні служба не працює.
Тому є сенс організувати службу доставки, яка б надавала свої послуги у святкові та вихідні дні.
Успіх вашого бізнесу, передусім, залежатиме від якості виконуваних доручень, тому підбору персоналу слід приділити максимум уваги. Майте також на увазі: доставка товарів у неробочий час — пізно ввечері, вранці у вихідні — зазвичай оплачується за подвійним тарифом.
Плануючи організувати бізнес на кур’єрській доставці, визначтеся: послуги по доставці якого виду товарів ви віддаєте перевагу організувати.
Буде це доставка їжі від підприємств харчування, товарів з інтернет-магазинів, подарунків, приватних посилок або документації.
Також слід приділити максимум уваги рекламі пропонованих послуг, з цією метою слід задіяти контекстну рекламу і просування в соцмережах.