Онлайн-вечеря: інноваційні ідеї

Як вам ідея відвідати заклад і повечеряти прямо в соціальній мережі? Вважаєте — це повна маячня?

А між тим, компанія Sonic вже пропонує всім відвідувачам своєї сторіночки в инстаграмме скуштувати молочний коктейль. До речі, коктейль тут представлений не один, завдяки чому всі відвідувачі зможуть вибрати те, що сподобається саме їм.

Як це працює? Вірите ви чи ні, але все гранично просто! Користувач заходить на сторінку, бачить фото пропонованих йому коктейлів, вибирає потрібний варіант і натискає кнопку «купити». Коштувати ласощі при цьому буде рівно стільки, скільки він заплатив би, особисто відвідавши заклад. До речі, варто зазначити, що виглядають фотографії коктейлів дуже красиво і апетитно, щоб викликати у потенційного клієнта бажання випити коктейльчик, а, отже — здійснити негайний замовлення.

Цікаво ще й те, що тепер можна запросити інтернет-співрозмовника випити по молочному коктейлю. При цьому пропозиція буде аж ніяк не образним. Цікаво, хто і що почне продавати в инстаграмме слідом за Sonic?

Share your thoughts