Онлайн-сервіс для обміну послугами: бізнес-ідеї у сфері сервісу, домашній бізнес

Ресурсів, з допомогою яких можна щось купити або продати, сьогодні існують сотні. Серед них і всілякі інтернет-магазини і сайти оголошень, та групи в соціальних мережах, влаштовані за принципом «барахолки». Чи варто намагатися проникнути в цю нішу? Звичайно, вибір за вами, але перш варто озирнутися навколо в пошуках більш оригінальних варіантів і придивитися до потреб потенційних клієнтів.

Вдумайтеся, адже кожен з нас хоч раз у житті опинявся в ситуації, коли просто-таки необхідний якийсь товар або послуга від фахівця, а заплатити за неї нічим.

І людина радий би начебто в обмін на допомогу у проведенні email-розсилки написати іншому шикарну статтю або виміняти персональний урок англійської мови на модний сервіз, ось тільки де це зробити? До звичних «барахолкам» і сайтах оголошень в такій ситуації вдатися не можна, а у знайомих потрібного товару або послуги може і не виявитися.

Так чому б не допомогти стражденним, якщо є потреба в обміні послугами, і не заробити на цьому, організувавши спеціальний онлайн-сервіс? Особливо затребуваним він може стати в кризові часи, коли бюджет багатьох стиснута до межі, а відмовляти собі у приємних дрібницях начебто салонного манікюру зовсім не хочеться. Практика показує, що подібні проекти знаходять відмінний відгук у потенційних клієнтів.

Наприклад, сервіс Vsepobarteru.ru сьогодні налічує від 5 до 7 тис. активних користувачів. При цьому ринкова ніша не рясніє гравцями: платформа, що спеціалізується тільки на бартері, всього одна. Інші гравці пропонують обмін лише як додаткову можливість.

Як почати?

Якщо ви не чураетесь IT, і сервіс з обміну послугами здається вам досить цікавою ідеєю, варто для початку перевірити, наскільки затребуваним він буде.

Тетяна Коробкова

Vsepobarteru.ru

Перш, ніж запустити свій сервіс для обміну послугами, ми виміряли попит. Був створений невеликий сайт, що розповідає про ідею, і на ньому було всього одне поле «Залиште свою пошту». За місяць його роботи таких поштових адрес зібралося дуже багато, і ми зрозуміли, що рухаємося в правильному напрямку.

Після цього ми створили платформу з мінімальним функціоналом і запустилися. Не буду говорити, що ми рік робили продукт, тестували, усували баги і так далі. Ні, ми швидко запустилися, дотримуючись ітераційного підходу — створили платформу, а потім просто робили одне оновлення за іншим. Це дозволяє не втрачати користувачів, які вже зараз готові прийти і змінюватися.

Можна взяти приклад з Тетяни, а можна використовувати і інші способи перевірити свою ідею. Наприклад, можна просто напросить опитати знайомих і знайомих знайомих на предмет того, чи стали б вони користуватися таким сервісом.

Після того, як ви впевнилися в затребуваності своєї бізнес-ідеї, можна приступити до розробки платформи. Щоб зробити її зручною і «активізувати» користувачів, не завадить зібрати дані про них та передбачити можливість релевантних розсилок, дати можливість для коментування і спілкування усередині платформи.

Як на цьому заробити?

Якщо ви користувалися сайтами оголошення, то напевно знаєте, що всі вони рясніють різними платними послугами, основні з яких підняття оголошення в топ, виділення його кольором, винесення в окремий блок з більш частим кількістю показів.

Все це можна використати і на сервісі обміну послугами. Якщо поглянути на приклад Vsepobarteru, його користувачі також мають можливість закріпити угоду або найняти персонального асистента. Одним словом, набір додаткових послуг, як ціни за них, обмежені лише вашою фантазією.

Фінанси і складності

Дати однозначну відповідь щодо фінансової сторони питання досить складно. Багато що тут залежить від вашої стартової бази, можливістю і цілого ряду інших факторів. За словами Тетяни Коробковій на проект Vsepobarteru

До теперішнього часу пішло близько 6 млн рублів. Велика частина з них — витрати на розробку платформи, решта — на залучення аудиторії. При цьому великої рекламної компанії поки не було проведено, просування лише точкове.

При цьому варто приготуватися до деяких складнощів, які можуть виникнути в процесі роботи. В першу чергу, із-за складності самого продукту досить важко відразу визначити, як буде виглядати ваша платформа, а значить розробити її непросто.

Інша заковика полягає в тому, що сервіси по бартеру послуг поки що не зовсім зрозуміла для більшості людей тема. Морально підготуйтеся до того, що потрібно буде зробити досить велику роботу по популяризації продукту.

Share your thoughts