Онлайн-кредитування: бізнес-ідеї у сфері сервісу, інноваційні ідеї

Моментальний позики — ніша всім знайома і, судячи по поширеності різних мікрофінансових організацій (МФО) досить затребувана. А от позики онлайн — щось нове, а значить низько конкурентна.

Ви часто опинялися в ситуаціях, коли не могли оплатити покупку в інтернеті? Наприклад, не вистачало коштів на карті, щоб оплатити новенькі чоботи в онлайн-магазині, «золото» в грі або доступ до фільму в онлайн-кінотеатрі. Звичайно, можна заплатити готівкою за допомогою найближчого терміналу, тільки для цього потрібно відірватися від комп’ютера, вийти на вулицю…

В результаті багато спонтанних покупок просто «злітає», що є проблемою не стільки для покупців, скільки інтернет-ритейлерів і сервісів.

Сервіс з надання кредиту онлайн вирішує цю проблему. Працює він за принципом довірчого платежу, який є практично у кожного оператора мобільного зв’язку.

Головне, щоб клієнт міг не «бігати» по всьому інтернету в пошуках рішення, а отримував можливість скористатися ним саме в той момент, коли це необхідно.

Тобто пропонувати оформити таку позику повинен сам ресурс, на якому користувач мав намір зробити покупку. Налагодити партнерство з усіма цими інтернет-магазинами і онлайн-кінотеатрами буде не так складно — адже вони теж зацікавлені в покупці.

Звичайно, створити такий сервіс під силу далеко на кожному. По-перше, це вимагає компетенцій, причому не тільки в сфері надання позик, але і в IT. Отже, працювати над його створенням і виходом на ринок зможе тільки команда професіоналів, а не одна людина. Звідси виникає друга складність — необхідність досить великих фінансових вкладень.

Також вам доведеться продумати способи убезпечити себе від неповернення грошових коштів, кредитну політику (які суми і на який термін видавати), способи повернення коштів і т. д.

Така бізнес-ідея навряд чи підійде початківцям підприємцям або людей без досвіду роботи.

Скоріше це пропозиція для тих, хто має за плечима багатий досвід роботи, певний набір компетенцій і так звану фінансову подушку — послуга для російського ринку нова, населення до неї потрібно «привчати», а тому прибуток такий сервіс почне приносити аж ніяк не відразу.

Share your thoughts