Оформлення вітрин магазинів

Як відомо, «зустрічають по одягу». Це відноситься не тільки до людей, але і до магазинів. Якщо торгова вітрина оформлена правильно, то вона викликає бажання навіть випадкового перехожого відвідати цю торговельну точку і здійснити незаплановану імпульсивну покупку. Таким чином, знаючи основи вітринного (візуального) мерчандайзингу і володіючи талантом дизайнера, можна побудувати прибутковий бізнес.

Статистика така, що люди все менше звертаються до послуг продавців-консультантів. Їм більше подобається купувати самостійно, і в цьому випадку товар просто зобов’язаний продавати сам себе. Так ось, завдання бізнесмена — початківця- вміти переконувати клієнтів, що грамотне оформлення вітрин допоможе значно збільшити продажі.

Почати потрібно з оренди офісу. Досить приміщення в 15-20 кв. метрів. Саме важливе завдання бізнесмена — це знайти хорошого дизайнера, якщо креативні здібності у нього самого відсутні. Майте на увазі, що заробітна плата хорошого спеціаліста «з ім’ям» досить висока, але наявність грамотного майстра — це 70% успіху.

Для самореклами обов’язково створіть особистий сайт в Інтернеті і викладіть приклади ваших робіт. Щоб відрекламувати себе, приймайте участь в різних виставках і оформляйте павільйони. На такі заходи, як правило, приходить багато людей, і шанс залишитися непоміченим у вас відсутня.

Чим швидше ви зумієте створити презентабельне портфоліо, тим більше число перспективних і дорогих замовлень зможете роздобути.

Для запуску проекту знадобиться близько 800 000 рублів. Велика частина стартового капіталу піде, звичайно, на закупівлю оздоблювальних матеріалів. Практика показує, що якщо рекламна кампанія побудована правильно, а послуги надаються максимально якісно, то всі вкладення окупаються вже протягом 6-7 місяців.

Share your thoughts