Новий маркетинг-інструмент: іноземні бізнес-ідеї, у сфері сервісу, інноваційні ідеї
Не так давно в мережі з’явилися повідомлення про новий сервіс, який допомагає писати тексти рекламного характеру. Копірайтери і маркетологи, не розслабляйтеся, без роботи ви не залишитеся!
Справа в тому, що новинка не пише текстів і навіть не генерує їх. Вона лише визначає рівень читабельності матеріалу, а також те, наскільки він може бути цікавий і корисний для цільової аудиторії, а точніше — здатний плід праць маркетолога змусити потенційного покупця перетворитися в реальну, або хоча б викликати у нього інтерес до пропонованих продуктів і послуг.
Примітно те, що хоча дана новинка працює за принципом машинного навчання, працює вона аж ніяк не незграбно, на відміну від, начебто синонимайзеров і т. д.
До речі, називається програма Atomic AL. Вона входить до складу сервісного ЗА Atomic Reach.
Основна її перевага полягає т у тому, що Atomic AL може допомогти вам не просто написати текст, а орієнтувати його на різні аудиторії. Наприклад, тексти на тему ПК в її виконанні, написані для «чайників» і професійних IT-шників, будуть принципово відрізнятися між собою.
Роботи маркетологів навряд чи убавиться, а ось продуктивність її підвищити за допомогою нового додатку напевно вийде.