Незвичайна реклама під час дощу

На що тільки не йдуть «гуру маркетингу», щоб домогтися результатів і знайти нових клієнтів! Вивчаючи всі хитрощі рекламників, часом, просто диву даєшся! Найбільш прозорливі і креативні з них примудряються отримати вигоду навіть від примх погоди, точніше, від дощу.

Один з метикованих співробітників філіппінської авіакомпанії під назвою «Cebu Pacific» придумав унікальний спосіб просування їхніх послуг в маси. Він почав розміщувати рекламні оголошення прямо на асфальті. Звичайно, такий хід можна було б назвати новинкою, якби не одна важлива обставина: рекламні слогани стають видимими тільки під час дощу.

Уявіть собі похмуру погоду в Гонконзі, сумний, похмурий день, злива або дрібний дрібний дощик. Люди поспішають у своїх справах і раптом несподівано виявляють у себе під ногами з’явилася від намокання напис: «А на Філіппінах світить сонце!». Звичайно ж, у більшості тих, кому вдається побачити подібний текст, тут же виникає бажання відправитися на теплий, райський острів, а деякі навіть здійснюють задумку, чого, власне й домагається авіакомпанія. Таким чином вони отримують клієнтів!

Для того, щоб всі зацікавлені мали можливість зв’язатися з авіаперевізником, поруч з написом також стає видно QR-код «Cebu Pacific». Статистика показала, що подібний маркетинговий хід збільшив число клієнтів компанії на цілих 40%. Це чи не найкращий доказ ефективності антидождливой реклами?

Share your thoughts