Нестандартний бізнес на оголошення

Ідея побудувати незвичайний рекламний бізнес прийшла в голову французу Жану Деко. Молодий чоловік тривалий час отримував незначний дохід від того, що займався розклеюванням оголошень у громадських місцях. Так як зупинки громадського транспорту, на яких, в основному, працював юнак, належали місцевій владі, то його діяльність визнали незаконною і такою, що порочить зовнішній вигляд міста. Таким чином, Жан залишився і без цієї копійчаного прибутку. І тоді йому в голову прийшла грандіозна думка, яка принесла мільярдний капітал!

Читайте также: Новости России Украины и мира.

Заповзятливий молодий чоловік вирішив піти на прийом до міського мера і запропонував йому безкоштовну установку нових автобусних і трамвайних зупинок по всьому місту в обмін на можливість розміщувати на них рекламу. У мерії порахували договір дуже вигідним, і незабаром компанія Деко стала одним з найбільших фірм, що спеціалізуються на вуличному обладнанні.

Буквально за рік Жан зумів розкрутитися до такого рівня, що його прибуток перевищила 1 мільярд рублів. Всі кошти були зароблені на рекламних оголошеннях. Паралельно з зупинками успішний підприємець монтував невеликі кіоски, газетні стійки, рекламні щити, лавочки. Кожен елемент встановлювався дуже продумано: все робилося для максимального залучення цільової аудиторії до інформації рекламодавців.

Сам ініціатор проекту каже, що спочатку заробляв небагато і майже все витрачав на нові рекламні носії. Але з плином часу послуга стала дуже затребувана, і місця для оголошень виросли в ціні в кілька разів. Це один з найбільш вдалих прикладів спонтанного розвитку бізнесу і показник того, що заробити мільярд можна прямо на міській вулиці. Підприємцям-початківцям, які проживають у великих російських містах, неодмінно варто повчитися у француза-новатора!

Share your thoughts