Музична школа: бізнес-ідеї для жнщин, у сфері сервісу

Платна освіта, навіть шкільна, стає нормою в нашій країні. Все частіше і частіше батьки віддають дітей на платні гуртки та секції. Це не дивно, адже в приватних школах уваги їх дитині приділяють набагато більше, а значить, навчання проходить ефективніше.

Хорошим вкладенням може стати відкриття приватної музичної школи. Державні установи часто відчувають брак фінансування, і при всьому бажанні не в змозі надавати послуги належної якості. Тому приватна школа буде користуватися великою популярністю. Подивимося, що потрібно для відкриття такої школи.

Якщо ви вирішите відкрити свою музичну школу, краще провести невелике маркетингове дослідження.

Наприклад, в невеликому провінційному місті, де є державна музична школа, попиту на ваші послуги може і не бути. Дослідження покаже, в якому напрямку слід розвиватися.

Потрібно заздалегідь приготуватися до досить значних збитків. В першу чергу, це оренда приміщення. Нам потрібен один або два великих класи (100-150 квадратних метрів). Можна домовитися на вечірній час зі школою, вартість оренди на порядок зменшиться. Ще один пункт витрат — купівля інструментів. Тут доведеться вкластися — музичні інструменти хорошої якості коштують чимало. Заздалегідь прикиньте, які інструменти і в якій кількості вам потрібні. Також не забудьте про нотах і партитурах.

Головне в музичній школі — талановиті викладачі. Краще всього шукати через знайомих співробітників. Охочих підзаробити викладачів ви можете знайти у державній музичній школі, консерваторії, училище. Визначтеся, які класи ви хочете відкривати і шукайте вчителів виходячи зі своїх потреб.

Тепер, коли школа готова прийняти перших учнів, потрібно потурбуватися пошуком клієнтів. Хороший варіант — пряма поштова розсилка. Оголошення про відкриття приватної музичної школи ви можете роздрукувати вдома на принтері і розкидати по поштових скриньках. Ще один працюючий метод — розміщення реклами в інтернеті на місцевих форумах для батьків. Багато матусі обговорюють гуртки та секції саме там. Відкриття нової музичної школи може викликати ажіотаж, і ви отримаєте своїх перших клієнтів.

Перших клієнтів найкраще «приманювати» знижками та бонусами. Через пару місяців ефективної маркетингової роботи і класи будуть повністю сформовані.

Share your thoughts