Моторне олію на розлив

Конкуренція в галузі роздрібної торгівлі моторним маслом вкрай висока. Але якщо вибрати правильний формат, можна легко обійти конкурентів. Так, сьогодні більшу популярність набирає моторне олію на розлив. Автовласники вже встигли оцінити всі переваги подібної покупки, тому нестачі в покупцях спостерігатися не буде. Важливо запропонувати клієнтам максимально якісний товар за демократичною вартістю.

Відкриваючи подібний бізнес, відразу ж подумайте про те, щоб запропонувати цільової аудиторії послугу безкоштовної заміни масла. Це допоможе привернути увагу до вашої компанії «автоледі». Самостійно міняти масло в моторі жінки беруться вкрай рідко, при цьому кількість представниць прекрасної статі на дорогах постійно зростає. Будьте впевнені, що, запропонувавши дамі не тільки якісний товар, але і приємний сервіс, ви зможете зробити її своєю постійною клієнткою.

Розливне автомобільне масло поставляється у великих бочках, і для їх установки потрібно приміщення площею не менше 30 кв. м. Також доведеться виділити трохи місця під склад. Позитивним моментом можна назвати той факт, що вкладатися в дизайн такої торговельної точки не доведеться — це ж не магазин парфумерії та косметики, в кінці кінців!

Асортимент магазину повинен включати, як мінімум, 10 позицій масел — від бюджетних до елітних. Загальна сума вкладення на закупівлю 10 бочок товару оцінюється у 270-300 тисяч рублів. Щоб надати покупцю більш широкий вибір, купіть ще й масло в стандартних упаковках — каністрах. На це доведеться витратити ще близько 50 000 рублів. Не забудьте і про наявність супутніх товарів: автохімії, фільтрів, рідин для промивки, антифризу, свічок і т. д. Розраховуйте на суму близько 100 000 рублів. Тобто в цілому на створення асортименту піде близько 450 000 рублів.

Зверніть особливу увагу на підбір персоналу. Працівники магазину повинні бути «підковані» в даній темі. Якщо працівник торгової точки розбирається в тому, що він продає і має можливість дати клієнтам слушні поради і відповісти на всі питання, ці клієнти обов’язково перейдуть в розряд постійних.

Підіб’ємо підсумок: на відкриття магазину, який торгує моторним маслом на розлив, піде близько півмільйона рублів. Терміни окупності безпосередньо залежать від якості продукції і грамотності маркетингової стратегії. Але, в будь-якому разі, подібного роду діяльність ніколи не буде збитковою.

Share your thoughts