Морожені кульки

Будь-яку продукцію можна вдосконалити. Морозиво — не виняток. У 1998 році це довів біолог з американського штату Іллінойс Курт Джонс, запропонував абсолютно нову форму цього популярного ласощі — у вигляді невеликих кульок.

Досягається такий ефект завдяки використанню рідкого азоту. Недовго думаючи, винахідник охрестив своє ноу-хау dippin dots. Попросив оцінити відкриття свого начальника — людини, досвідченого в незвичайних винаходи. Той відразу заявив, що бізнес-перспективи у dippin dots непогані. Однак Курт Джонс ще кілька місяців залишався на своїй основній роботі, перш ніж з головою зануритися в процес виробництва морожених кульок.

Не маючи великих грошей для традиційних видів реклами, заповзятливий біолог зробив ставку на наочні презентації свого виробу. Почав їздити по різноманітним ярмарках, фестивалях та інших багатолюдних подій, де представляв публіці своє гранульоване морозиво. Це дало свої плоди. На сьогоднішній день у багатьох торгових мережах США представлені солодкі холодні кульки. А щорічний оборот компанії Джонса наблизився до півмільярда доларів. Сьогодні з Dippin’ Dots, Inc можна працювати по франшизі.

Share your thoughts