Меблевий магазин: бізнес-ідея для маленького міста

Невеликі міста — населені пункти з особливим станом інфраструктури, саме тому в них часто можна успішно розвивати такий бізнес, у якого у великому місті не було б шансів. У багатьох російських містах-мільйонниках є магазини IKEA, по декілька меблевих гіпермаркетів, а також меблеві салони чи не в кожному торговому центрі. Крім того, жителі таких міст часто замовляють товари через інтернет, у тому числі і меблі. Тому ідея відкрити власний магазин меблів в мегаполісі не дуже вдало.

А от у маленьких містах великі мережі не представлені, а жителі до інтернету не привчені. А значить і конкуренція вашому меблевому бізнесу буде мінімальною.

Формати магазинів і ємність ринку

&gt

Замислившись про власний бізнес з продажу меблів, варто пам’ятати, що магазин магазину ворожнечу. Сьогодні існує декілька форматів меблевих магазинів:

  • Стандартний. Такі магазини включають в себе всі предмети меблів від стільців до шаф. Асортимент може варіюватися від 200 до 500 позицій. Відповідно, буде відрізнятися і площа магазинів такого формату. Зазвичай вона вкладається в діапазон від 300 до 1000 кв. м.
  • Гіпермаркет. Тут представлена більш широка лінійка меблів. Площа такого магазину не менш як 1000 кв. м. Число товарних позицій теж повинно бути більшим — не менше 1000 одиниць.
  • Виставковий зал, в якому представлена не вся меблі, яка є в наявності. Тут кожна позиція має по декілька варіантів кольору і дизайну. Виставкові зразки не продаються, а купити меблі можна тільки за замовленням.
  • Вузькопрофільний магазин. У таких магазинах можна знайти тільки певну меблі, наприклад, для кухні або офісу.
  • Всі ці формати вимагатимуть у вас різних матеріальних ресурсів, тому саме з них і варто виходити, обираючи формат магазину.

    Інвестиції

    &gt

    Розраховуючи інвестиції у відкриття меблевого магазину, необхідно врахувати витрати на оренду приміщення та його ремонт. Чим більше площа орендованого приміщення, чим гірше його стан і чим дорожче будматеріали, тим більше буде і обсяг ваших інвестицій.

    Ще одна велика стаття витрат — створення товарних запасів. Врахуйте також і кошти на створення оборотного капіталу і зарплату персоналу.

    Найбільш оптимальний формат магазину меблів — виставковий зал, відкриття якого обійдеться не менш ніж в 3 млн рублів. Окупатися такий бізнес буде до 2 років. Варто також пам’ятати, що в меблевому бізнесі існує певна сезонність: пік виручки припадає на період з вересня по грудень.

    Початок бізнесу

    &gt

    Щоб відкрити меблевий магазин, потрібно зареєструвати ІП або ТОВ, підібрати приміщення під магазин, знайти постачальників меблів і укласти з ними договір поставки і набрати персонал.

    Що стосується підбору приміщення краще шукати варіант в спальному районі. По-перше, так ви заощадите на оренду, оскільки в центрі ставки, як правило, вища. По-друге, робота меблевого магазину пов’язана з вантажоперевезеннями, які в центральних районах здійснювати складніше, особливо в годину-пік.

    При виборі приміщення варто відразу прикинути, що і де буде розташовуватися в магазині. Облаштування відіграє дуже важливу роль: кожен меблевий комплект повинен виглядати у вигідному світлі і добре проглядатися покупцями. Так їм буде легше уявити, як крісло або шафа будуть виглядати в їх квартирі. До речі, по цій причині в асортимент варто додати інтер’єрні доповнення — килими, світильник і так далі.

    Велику увагу потрібно приділити вибору постачальників. У цьому питанні потрібно врахувати, що ринок переповнений пропозиціями по оптовим закупівлям меблів. Головні фактори вибір постачальника — це якість запропонованого товару, вартість, доставка великих партій до магазину, можливість надання відстрочки по оплаті і наявність сертифікату якості продукції.

    Ну і звичайно, жоден бізнес не обійдеться без реклами. Яким би вдалим не було розташування магазину, наскільки високим б не була якість меблів, клієнти не підуть до вас, якщо не будуть знати про вас. Тому на рекламі економити не можна. Як правило, меблевий бізнес використовує такі рекламні канали, як телебачення, радіо, зовнішня реклама і ЗМІ.

    Share your thoughts