Маркетингове агентство

Історія маркетингового агентства почалася з ідеї, яка народилася у її засновниці — «просто підробити». Варто відзначити, що кар’єра у неї завжди йшла непогано: почавши колись роботу у сфері маркетингу на посаді аналітика, їй вдалося дорости до посади керівника відділу стратегічного розвитку. Бізнесом хотілося займатися завжди, але яким — точної ідеї не було, як, втім, і стартового капіталу. Все змінило усвідомлення, що пора не просто працювати, а саме заробляти.

Мій бізнес-досвід

Треба сказати, що для відкриття такого роду бізнесу головна інвестиція — це власні професійні навички. Якщо ж мова йде про створення маркетингового агентства — це стає обов’язковою умовою. У будь-якому, що належать до сфери послуг бізнесі, головною і ключовою точкою опори є знання підприємця, його досвід роботи в даній сфері. Знання ці повинні бути практичними, а не теорією з підручників.

Моєю першою інвестицією стали лише витрати власного часу на роботу в інтернеті. Комп’ютер в розрахунок можна було не приймати, так як він і так є частиною життя практично кожного.

На цьому етапі залучення клієнтів відбувалося за рахунок публікації резюме пошуку віддаленої роботи маркетолога-аналітика, так як ця праця вимагає серйозної професійної підготовки, а, значить, і високо оплачується.

Думка про те, щоб масштабувати цю технологію прийшла не відразу. З’явилися замовники: найчастіше це були власники дрібного і середнього бізнесу. Зі спілкування з ними стало зрозуміло, що у них є й інші маркетингові проблеми: сформувати стратегію розвитку бізнесу, створити сайт, просувати його в пошуковій системі, робити макети рекламної продукції, розвивати бізнес в соціальних мережах і за допомогою контекстної реклами. Вникнути в ці поняття — це питання часу і постійного поповнення знань, тому всі ці напрямки прийшли не відразу, а поступово.

Чому варто відкрити маркетингової агентство?

У цього бізнесу є великий плюс — він майже ніяк не обмежений географією — послуги можна надавати віддалено у всіх куточках Росії. Причому вони актуальні і потрібні скрізь, де є підприємці.

Зустрічі з клієнтами завжди можливі у них в офісі або на нейтральній території, тому в оренді офісу немає ніякої необхідності. Більш того, з більшістю клієнтів всі питання можна вирішити віддалено — поштою або скайпу.

Складності бізнесу

Звичайно, не все так просто. Для того, щоб привести бізнес до певного масштабу, зрозуміло, що потрібно десь шукати клієнтів — це раз. По-друге, наступає стадія, коли все неможливо встигнути самому — це два.

Виходом з цієї ситуації є використання сайтів безкоштовних оголошень для початку, а далі, з розвитком і власного сайту, але тут вже потрібні вкладення.

Сприяє розвитку бізнесу просування в соціальних мережах особистого бренду керівника і співробітників агентства. Крім того, будуть мати значення та групи в соціальних мережах, відображають експертну думку представників компанії. Адже основний мотив роботи з клієнтами — це необхідність викликати у них довіру до проведеним роботам, так як послугу складно побачити і помацати.

Сайт та соціальні мережі — це основні віхи розвитку, тому що контекстна реклама в цьому бізнесі — дорогий і не завжди ефективний інструмент.

Безумовно, варто зазначити і вміння власника бізнесу знаходити грамотний персонал і оточувати себе справжніми професіоналами. Робота з командою (яку можна формувати поступово з введенням нових послуг) — це також найважливіший ключовий елемент розвитку цього бізнесу.

Масштабування своєї справи завжди пов’язане з шліфуванням бізнес-процесів організації і в даному виді діяльності це, в основному, процеси продажів і організація роботи між співробітниками компанії, правильне управління їх взаємодією, мотивація і організація схеми реалізації проектів.

Про ринок

Зараз ринок маркетингу є висококонкурентним, стерті межі географії (через інтернет можна вийти на будь-який регіон) роблять конкуренцію ще більш високою. При цьому важливо відзначити, що в цій ніші не так багато справжніх професіоналів своєї справи, тому найчастіше доводиться боротися з розвінчання міфів, які присутні у клієнта про цієї діяльності. Часто вимагається розкриття перед клієнтом професійних моментів «зсередини», щоб показати оманливість обіцянок багатьох конкурентів.

Дохід

У цьому бізнесі можна заробляти кілька мільйонів рублів на місяць, можливо і більше. Все залежить виключно від підприємницьких навичок, компетенцій лідера і оточуючих його експертів, а також стратегії поширення інформації про компанії. Особливо «лихоманить» ціноутворення, і тут важливо займати певну нішу.

На ринку існують компанії, які працюють «на потоці» і «за копійки», а також інша крайність — брендові організації, вартість послуг яких серйозно завищена.

Одне можна сказати точно, що в більшості випадків все-таки є кореляція між вартістю послуг та їх якістю, так як хороші фахівці на ринку коштують досить дорого і це, безсумнівно, впливає і на вартість їх послуг для клієнта. З урахуванням конкуренції на цьому ринку ціноутворення серед конкурентів потрібно постійно моніторити, але тільки в обраній вами для роботи ціновій ніші.

Share your thoughts