Маркетингове агентство для квестів

Ринок квестів розвивається шаленими темпами, а тому те, що було популярно ще два роки тому, сьогодні вже не приваблює відвідувачів. Крім того, конкуренція в цій сфері в Росії вкрай висока. Тому тим, хто хоче відкрити квест, вкрай важливо не тільки слідкувати за трендами, але і грамотно просуватися.

Читайте также: Новости России Украины и мира.

Наша компанія відкрила понад 130 квестів по всій Росії, і обов’язок підтримувати і просувати їх входить у завдання керуючої компанії. Тому ми створили з керуючої компанії QuestQuest маркетингове агентство для квестів. Інтернет-маркетинг і IT — це те, на чому тримається успіх нашої мережі.

Інтернет-маркетинг

Завдання з інтернет-просування беруть на себе фахівці з соцмереж, таргетингу, Яндекс.Директ і Google Adwords. Крім того, у нас в штаті є свої e-mail-фахівець, копірайтер і контент-менеджер. Окрему ланку — працівники, які спеціалізуються на налаштування і ведення рекламних кампаній.

Бюджет по рекламі ми визначаємо спільно з партнером. А ефективність просування відстежуємо щотижня. Якщо стратегія працює не зовсім успішно, ми коригуємо її у відповідності з побажаннями замовника. У підсумку нашим франчайзі не доводиться витрачатися на штатних рекламників і айтішників. Всі доручення з сайту і рекламі виконують аккаунт-менеджери.

Крім цього, партнери економлять на розробці і виготовленні промо-матеріалів і сценаріїв. Дизайнерські макети ми готуємо за нашими шаблонам і не беремо з франчайзі додаткової плати. При цьому бюджет на рекламну кампанію не «роздувається» — ми використовуємо аналітику і спеціальні сервіси для економії бюджету рекламних кампаній.

IT-системи

Квести всіх наших партнерів ми розміщуємо на загальному сайті. Також надаємо доступ до CRM і системі броні. Просування сайту — це завдання керуючої компанії, і ми ретельно контролюємо конверсію і розробляємо новий функціонал. Наприклад, додатки для мобільних телефонів.

Сайт — це потужний конструктор, який дуже легко додавати нові міста, квести, підрозділи, блоги, розклад і так далі. Ми створили свою власну систему аналітики і тим самим контролюємо відвідуваність і конверсію.

Завдяки Telegram ми написали сервіс, який повідомляє адмінів і власників квестів у будь-якому місті про іграх. Також у нас існує сервіс для розсилки новин партнерам, щоб повідомляти про радах та нововведення, акціях. Тут же працює зворотній зв’язок: ми прислухаємося до порад і запитів від наших партнерів, так як вони всі ж бачать бізнес на своєму локальному рівні і можуть вносити конструктивні пропозиції.

Єдиний call-центр

Практика показує, що більшість клієнтів (до 90% у регіонах) воліють бронювати квест за дзвінком, а не записуватися онлайн. Тому ми створили єдиний call-центр для всіх партнерів, який приймає дзвінки з ранку до ночі, 7 днів в тиждень, без свят і вихідних.

Щоб заявки не «висіли» необробленими, довелося створити спеціальну CRM—систему з елементами підказок. Завдяки їй інформація щодо кожної броні, кожного клієнта і кожного квесту легко доступна, що допомагає швидко обробляти запити.

Створення call-центру забезпечило нам приріст бронею на 30% за рахунок якості і швидкості обробки заявок. У call-центрі працюють фахівці, основні завдання яких — це залучення клієнтів на ігри, контроль якості і надання високого рівня сервісу.

Будь-який контакт, яким поділиться клієнт, наприклад, через гру або на сайті, відразу надходить у вигляді тікета і Telegram-повідомлення call-центру. Будь-чат «ВКонтакте» з нашої групи (а їх близько 30 на кожне місто присутності) також потрапляє в call-центр і оперативно обслуговується.

Навіщо все це?

Ми хочемо створити товариство власників квестів, так як за рахунок ефекту синергії та масштабування досягаються надрезультати. Створивши велику мережу, керуюча компанія може дозволити собі наймати ще більше фахівців, які будуть просувати сервіси, вибудовувати аналітику, показувати успішні кейси у вигляді інструкцій, що економить бюджет на рекламу кожного з партнерів. Таким чином навіть починаючі підприємці витягуються за рахунок постійної підтримки. Тільки через чітко вибудувану партнерську мережу і сильну керуючу компанію можна побудувати всеросійську мережа квестів, яка ефективно працює в будь-якому куточку країни.

Корисні посилання

Франшиза квесту: гра чи бізнес?

Бізнес-план квест-кімнати

Як відкрити квест-кімнату?

Share your thoughts