Майстерня з виготовлення предметів інтер’єру з бетону: бізнес-ідея в гаражі, виробництво, для чоловіків

Що всі ми звикли думати про бетоні? Що це сірий матеріал, який, може бути, і міцний, а тому відмінно підходить для будівництва, але виглядає дуже непоказний, і його хочеться якось замаскувати. Але в останні пару років такий погляд на бетон зазнав значні зміни.

Після входження в моду лофтів і відповідного їм стилю бетон стали активно використовувати не тільки в будівництві, але і в обробці інтер’єру. Сьогодні все частіше в квартирах і офісах можна побачити голі бетонні стіни, столи та стільці і навіть милі дрібниці на зразок кашпо, квіткових ваз та інтер’єрних букв.

Безсумнівний плюс такого бізнесу полягає в тому, що майстерень з виготовлення предметів інтер’єру з бетону в Росії поки зовсім небагато. А це означає, що ринок практично вільний.

Варто відразу обмовитися, що такі «бетонні джунглі» потенційні покупці оцінять далеко не скрізь. У великих містах, куди модні тренди проникають краще, шанувальників бетонних табуреток, мабуть, набереться достатня кількість. А от у невеликих містечках такі екстравагантні і досить дорогі речі можуть і не оцінити.

Якщо у вас поєднуються якась творча жилка і вміння працювати руками, можливо, бізнес з виготовлення предметів інтер’єру з бетону — як раз те, що вам потрібно. Великим плюсом в цій справі буде досвід роботи з бетоном, однак це зовсім не обов’язкова умова.

Як це робиться?

До організації майстерні варто приступати в тому випадку, коли у вас вже є певний набір ідей по виготовленню конкретних предметів інтер’єру. Всі ми пам’ятаємо, що бетон — рідке речовина, і щоб отримати з нього вазу або лавку, доведеться зайнятися виготовленням форми. Щоб створити останню, вам знадобиться рівна і вологостійкий матеріал, наприклад, ДСП або фанера.

В виготовлену форму заливається бетонний розчин. Він попередньо повинен бути добре перемішаний з допомогою спеціального будівельного міксера. Після того, як матеріал буде залитий у форму, необхідно постукати по її краях (це позбавить від утворення пухирців) і накрити заготівлю поліетиленом.

Через кілька днів бетон остаточно висохне, і виріб можна буде діставати з форми. Для цього вам знадобиться шпатель. З його допомогою потрібно спочатку відокремити боки виробу від форми, а після акуратно витягнути його. Будьте обережні: бетон хоч і міцний, але і пошкодити виріб досить легко.

Що потрібно для старту?

Перше і найголовніше, що знадобиться вам для роботи — це майстерня. Причому виробництво потребує досить великої площі. Краще всього використовувати для цих цілей гараж, при тому досить великий — близько 70 кв. м. Це дозволить розмістити і форми, і необхідне для роботи обладнання, і самі готові вироби.

Щоб почати бізнес по виготовленню предметів інтер’єру з бетону, вам знадобиться спеціальне обладнання. В першу чергу мова йде про машини, що використовуються для змішування бетонного розчину: вручну однорідний розчин не зробити.

Крім того, вам будуть потрібні інструменти для шліфування виробів. Не зайвим буде придбати також фрезерний верстат ЧПУ, особливо якщо у своїх виробах ви маєте намір поєднувати бетон з іншими матеріалами.

Не забудьте також про різних дрібних інструментах начебто шпателів і витратних матеріалах. У загальній складності на закупівлю обладнання варто виділити близько 500 тис. рублів.

Фінанси і просування

Спрогнозувати, який дохід ви будете отримувати від своєї роботи, досить складно: надто багато залежить від наявності попиту. Краще відразу підготуватися до того, що перше прибутків доведеться почекати. Тимур Закіров — власник майстерні предметного дизайну Garage — розповідає, що в перші 1,5 року роботи бізнес йшов досить важко, оскільки замовлень було дуже мало.

До речі, у замовлень є певна сезонність. Їх кількість зростає по мірі наближення великих федеральних свят, таких, як Новий рік. В такі роки активізуються як приватні замовники, так і корпоративні клієнти.

Ну а щоб ваші вироби користувалися попитом, потрібно правильно просувати їх. Орієнтуйтеся при цьому на активних молодих людей, що стежать за трендами. Основний акцент краще зробити на інтернет і соціальні мережі. На корпоративних замовників варто спробувати виходити прямо, телефонуючи офіси і пропонуючи свої вироби.

Share your thoughts