Магазин спідньої білизни

Нижня білизна — невід’ємна частина гардероба як жінок, так і чоловіків. Відкривши магазин, що спеціалізується на реалізації цього важливого аксесуара, можна отримати суттєвий дохід на довгі роки.

Підшукуючи підходяще приміщення, зверніть увагу на невеликі відділи, що здаються в оренду на перших поверхах торговельних центрів. Прохідність у таких закладах завжди велика, тому клієнтську аудиторію тут знайти простіше всього. Потім визначтеся з ціновою категорією товарів, які планується продавати. Найвигідніше в конкретному випадку зробити ставку на нижню білизну, що має середню і високу вартість. Ті, хто воліє купувати дешевше, йдуть на звичайний ринок.

Звичайно, 90% асортименту буде становити білизна для жінок, решта 10% припадають на інтимний гардероб для представників сильної статі. Жінкам треба надати широкий вибір комплектів білизни, а також супутню одяг, наприклад, пеньюари, халатики, піжами і т. д.

Практика показує, що націнка на бюстгальтери, трусики та інші аналогічні товари становить не менше 100%. Тобто рентабельність дуже висока, і орієнтовні стартові вкладення в розмірі 20 000 доларів окупляться досить оперативно.

Share your thoughts