Магазин сантехніки

Затребуваність якісного сантехнічного обладнання постійно зростає, а разом з цим зростає і ринок пропозицій. Благо, поки ще він не перенасичений, і зайняти гідне місце в сфері торгівлі сантехнікою підприємцю цілком реально.

Товар для формування асортименту доцільно купувати безпосередньо від виробників, але не завжди таке буває можливим. Тому готуйтеся до того, що частина продукції вам доведеться купувати у посередників з невеликою націнкою, а потім ще збільшувати її вартість. Таке, як правило, відбувається, коли потрібний товар від зарубіжних компаній.

Початковий асортимент магазину складається з самих «ходових» виробів — сантехніки білого кольору (ванн, раковин, біде, унітазів тощо), інженерної сантехніки та аксесуарів (меблювання для ванних кімнат і санвузлів, килимів, світильників та інше).

Сантехнічний магазинчик вимагає спеціалізованого обладнання: стелажів, полиць, кронштейнів, стояків, стендів і т. д. Обов’язково потрібно прилавок для касової зони.

З особливою увагою поставтеся до підбору персоналу. Ваші продавці повинні досконало володіти знаннями про всі товари, вміти скомплектувати їх при необхідності і підібрати всі розхідники, а також давати вичерпні відповіді на запитання покупців.

Розмір стартових інвестицій становить 1,5 мільйона рублів. Орієнтовні терміни окупності — 18 місяців (при щомісячній прибутку не менше 80 000 рублів).

Share your thoughts