Магазин постільної білизни

Постільна білизна — товар масового споживання, який користується незмінною популярністю. На відкритті магазину постільної білизни можна побудувати високоприбутковий бізнес.

Читайте также: Новости России Украины и мира.

Потрібно розуміти, що сьогодні наволочки, простирадла і підковдри — це не просто «одяг» для спального місця, це невід’ємна частина інтер’єру, а інтер’єри у всіх різні. Тому необхідно запропонувати цільової аудиторії максимально широкий асортимент забарвлень, принтів, візерунків. Особливу увагу приділіть матеріалів, з яких виготовлені продаються вашим магазином вироби. Віддайте перевагу натуральним тканинам, таким як льон, бавовна, шовк. Але не варто забувати і про сезонності бізнесу: якщо влітку популярно постільна білизна, дає відчуття прохолоди, то в зимову пору року найбільше затребувані теплі і затишні комплекти.

Спочатку визначитеся з цільовою аудиторією, на яку будете орієнтуватися. Брендове постільну білизну від відомих будинків моди по кишені далеко не кожному, тому спочатку краще спрямувати зусилля на бюджетний і середній ціновий сегмент, відкриваючи саме магазин, а не бутік. Останній актуальний тільки для великих мегаполісів. Так що починайте з малого, а потім вже розширюйтесь.

Повноцінну торгову точку площею у 150 кв. м. можна відкрити за наявності стартового капіталу в розмірі 1 мільйона рублів. Третину суми піде на ремонтні роботи та переобладнання магазину, близько 200 000 доведеться витратити на первинну закупівлю товарів, а решта — поточні витрати для розвитку і просування бізнесу. При середньому чеку в 2000 рублів і наявності 25-30 клієнтів щодня терміни окупності не перевищать півроку.

Share your thoughts