Магазин одягу з «лайками»: іноземні бізнес ідеї, інноваційні ідеї

Такий магазин є у Великобританії, в графстві Ланкашир. Він називається Сент Хеленс, і з’явився в 80-х роках ХІХ століття. Завжди був модним тенденціям і вловлював запити ринку, що і є запорукою його успішного існування друге століття поспіль. Природно, у ХХІ столітті оффлайн магазин обов’язково повинен мати свою онлайн версію, тобто присутні в Інтернеті. Сент Хеленс не став винятком. Однак у синтезуванні оффлайн і онлайн-продажів пішов значно далі своїх прямих конкурентів, скориставшись винаходом компанії O2 Business, що спеціалізується на розробці інтерактивних систем і цифрового обладнання для торгово-розважальних центрів. O2 Business запропонувала Сент Хеленсу в режимі реального часу відображати над товарами, наявними в оффлайн магазині, кількість «лайків», які їм ставлять в онлайні. Таким чином, відвідувачі звичайного магазину бачать, яка модель сукні або костюма найбільш популярна серед покупців і, в тому числі виходячи з цього, приймають рішення про придбання тієї чи іншої одягу.

Ще один плюс даної новації: електронні табло, відображають на стендах з одягом кількість лайків, є цікавою деталлю дизайну, що робить його ще привабливішим для відвідувачів магазину.

Share your thoughts