Магазин одного товару

У сучасному світі розмаїття різних товарів на будь-який смак і гаманець. Бізнесмени конкурують між собою і намагаються заманити клієнта самим широким асортиментом, а в підсумку споживачі втомлюються від такого «товарного шуму». У зв’язку з цим виникає ідея змінити тактику і пропонувати клієнтові не безліч найрізноманітніших виробів або продуктів, а одне найменування, але різних кольорів, розмірів і модифікацій.

Читайте также: Новости России Украины и мира.

Так скажімо в Росії зустрічаються спеціалізовані магазини мультиварок або суконь, а в Італії, наприклад, популярні торгові точки, пропонують лише оливкова олія, але зате кілька десятків найменувань і різновидів.

Подібний підхід дозволяє відрізнятися від конкурентів, але застосовується не у всіх випадках. В офлайні краще акуратно впроваджувати цю концепцію, а ось в Інтернеті магазин одного товару в 90% ситуаціях опиниться в плюсі.

У яких сферах цей маркетинговий хід найбільш выигрышен?

Звичайно ж в fashion-сегменті. Магазин одягу, купальників, штанів або туфель допоможе вам виділитися серед різношерстих конкурентів.

Крім того, даний варіант підходить для сфери електроніки і гаджетів, кондитерських і хлібобулочних виробів та автозапчастин.

Є й інший спосіб використання цієї бізнес-ідеї: продаж однієї позиції товару протягом доби з великою знижкою.

Цей хід підходить тільки для інтернет-магазинів і дозволяє створити ажіотаж навколо нього.

Причому повідомляти про те, який товар ви будете продавати краще за добу до старту торгівлі. У цьому випадку користувачі будуть постійно заходити на вашу сторінку і дивитися, який товар вони зможуть придбати завтра. Успіх подібної концепції залежить від ціни і затребуваності тих виробів, які ви будете пропонувати на суд покупців. Тому варто докласти максимум зусиль при пошуку постачальників для вашого магазину.

Share your thoughts