магазин однієї книги

Підприємець і маркетолог з Токіо поділився з усіма унікальною в своєму роді бізнес-ідеєю. Він створив торгову інтернет-майданчик, мета якої — просування і продаж одного певного книжкового видання. Об’єктом реалізації може стати як шедевр світової класики, так і твір маловідомого автора, який зумів зацікавити творців магазину.

Алгоритм роботи дуже простий: протягом 7 днів на просторах інтернет-магазину розповідається про який-небудь одній книзі, історії її написання, самого автора. Якщо є можливість, відвідувачам пропонується навіть поспілкуватися з письменником чи поетом, обговорити його «дітище», подискутувати на літературні та життєві теми.

Японський інтернет-магазин не просто продає книгу. У його рамках проводяться масштабні промо-акції, що дозволяють читачам глибоко вивчити і осмислити конкретний літературний твір.

Перевага подібної бізнес-ідеї очевидно: її можна без особливих вкладень реалізувати навіть у найвіддаленішому куточку планети — маленькому містечку або селі. При цьому Інтернет надає можливість заручитися підтримкою величезною цільової аудиторії.

Share your thoughts