Магазин косметики: бізнес-ідея для маленького міста, з мінімальними вкладеннями, для жінок

Бізнес в маленькому місті краще будувати навколо продажу найбільш затребуваних товарів. Одним з таких товарів є косметика, на якій можна заробити непогані гроші. Важливо тільки запропонувати покупцям те, що буде достатньо затребуваним, але чого не пропонують інші магазини.

Жителі маленьких міст, як правило, не розпещені величезним вибором косметики і великою кількістю спеціалізованих магазинів. До їх послуг кілька полиць продуктових супермаркетах до намету на ринках. А ось комфортних і гарних магазинів, де можна придбати туш з рекламного ролика, немає зовсім.

Якщо вам до душі ідея відкрити спеціалізований магазин парфумерії та косметики, пропонуємо дізнатися про це бізнесі трохи більше.

Законодавство

&gt

З точки зору документів, продаж косметики — не найлегша справа. За нормами російського законодавства вся косметична продукція повинна бути сертифікована. Тому працюючи з постачальниками, просто необхідно ретельно перевіряти документацію і відповідність товару действующ0им вимогам закону. Детальніше про них можна дізнатися, вивчивши Технічний регламент Митного союзу.

Початок бізнесу

&gt

Перш, ніж відкрити власний магазин, необхідно вивчити попит споживачів. Це дозволить зрозуміти, в якому ціновому сегменті працювати: якою б гарною не була косметика класу «люкс», мешканка маленького міста не купить її, якщо вона не по кишені.

Визначившись з ціновою політикою, потрібно зареєструвати бізнес. Як організаційно-правової форми ви можете вибрати як ТОВ, так і ІП. Другий варіант спростить вам ведення бухгалтерії. Як систему оподаткування можна вибрати «спрощенку» або ЕНВД.

Отримали всі необхідні документи? Саме час приступити до вирішення однієї з найважливіших завдань з відкриття магазину — вибору приміщення.

Як вибрати приміщення?

&gt

У випадку з магазином, а особливо з магазином косметики, не можна недооцінювати важливість вибору приміщення. Воно обов’язково повинно знаходитися в зоні з хорошим пішохідним трафіком, наприклад, на перших поверхах житлових будинків або в торгових центрах. Адже покупниці часто заходять в магазин піддавшись імпульсу, довго шукати вхід у ваш магазин їм навряд чи захочеться.

Важливо врахувати і розмір майбутнього магазину. Його площа повинна складати від 30 до 90 кв. м. На меншій площі вдало розмістити всю продукцію швидше за все не вийде.

Також важливо приділити увагу поверховості будівлі, в якій розміщено магазин. В окремому будинку краще вибирати цокольний або перший поверх, а ось ТЦ при наявності ескалатора поверх може бути будь-яким.

Не можна недооцінювати і значимість ремонту. Якихось спеціальних вимог тут немає, але магазин повинен бути добре освітленим, світлим і яскравим. Потрібну атмосферу дозволить створити і торговельне обладнання.

Обладнання, до слова, має включати в себе максимально можливе число скляних поверхонь: товар повинен добре проглядатися. Важливо, щоб обладнання було максимально адаптоване під наявне приміщення. Саме виходячи з конфігурації кімнати і потрібно вибирати стелажі, прилавки біля стін і острівні вітрини. До речі, відкрите торгове обладнання, з якого покупець може самостійно взяти товар і розглянути його, підвищують число продажів на 20%. Але використовуючи таке обладнання, важливо продумати і систему захисту від крадіжок.

Асортимент

&gt

Звичайно, найважливіша частина будь-якого магазину — це представлена в ньому продукція. Асортимент повинен бути досить широким і включати в себе як декоративну косметику, так і різні уходовые кошти для жінок і чоловіків. Іноді додатково до косметики в спеціалізованих магазинах продають і побутову хімію.

Але тут потрібно орієнтуватися на купівельний попит. На перших порах варто наповнити магазин найбільш затребуваною продукцією та новинками, які активно рекламуються. Хочете ввести в асортимент щось нове чи незвичайне? Для початку купіть невелику партію товару і подивіться, як вона буде розходитися.

Основою асортименту косметичного магазину в маленькому місті повинні стати бюджетні марки. Пам’ятайте, що доходи мешканців міста найчастіше не великі.

Постачальників косметики вибирайте виходячи з цінових умов, які вони можуть запропонувати. До речі, націнка на різні групи товарів у вашому магазині найчастіше буде різною: на парфумерію від 45 до 1005, на косметику — від 20 до 50%, на побутову хімію — до 15 до 25%.

Збільшити продажі можна за рахунок пропозиції подарункових наборів, які можна збирати і упаковувати самостійно. Не зайвим буде також продумати систему подарункових сертифікатів.

Персонал

&gt

Персонал — чи не найважливіша частина цього бізнесу. Некомпетентні й нечемні продавці можуть відлякати більшість покупців, у той час як уважний персонал, який знає асортимент, підвищить продажі. Пам’ятайте, що в магазині косметики покупцям часто потрібна професійна допомога. Тому краще приймати на роботу консультантів з досвідом роботи в косметичному бізнесі. Якщо таких не знайдеться, не шкодуйте коштів на навчання продавців на спеціальних курсах.

Що стосується кількості персоналу, для стандартного магазину площею близько 50 кв. м потрібно чотири консультанта, які працюють за графіком 2 через 2. Крім того, знадобляться товарознавець, кадровик, бухгалтер і керівник. На перших порах ці функції може виконувати сам власник магазину.

Система знижок

&gt

Запорука успіху магазину косметики та парфумерії — лояльні постійні покупці. Залучити їх можна за рахунок різних бонусів, акцій і знижок. Важливо добре продумати рекламну кампанію магазину, а також не поскупитися на створення грамотної дисконтної програми і виготовлення карт знижок.

Такі заходи дозволять активізувати покупців, завдяки чому ви в підсумку «відіб’єте» всі витрати. Ну і не втратити на знижки занадто багато вам допоможе одна невелика хитрість: відразу ж додайте їх до ціни товару.

Скільки це коштує?

&gt

Магазин косметики та парфумерії — не самий легкий бізнес, який до того ж потребує значних вливань: оренда приміщення, ремонт, обладнання, закупівля товару, найм персоналу, реклама…В результаті інвестиції у відкриття магазина прилавкового типу, в якому працюють два продавця, керуючий і прибиральник, перевищать 3 млн рублів.

Крім того, щомісяця вам доведеться витрачати більше 200 тис. рублів на оплату оренди, комунальних послуг, зарплату персоналу, адміністративні витрати і рекламу.

Якщо ви будете торгувати не тільки косметикою, але і супутньою продукцією — побутова хімія, біжутерія і так далі — магазин буде приносити за 1,5 млн рублів щомісяця. При такому розкладі бізнес окупиться приблизно через два роки.

Поділіться своєю думкою