Магазин дитячих колясок

Дитячі коляски — один із товарів, який буде затребуваний завжди. Тобто бізнес, пов’язаний з продажами колясок, приречений на успіх. Важливо правильно підібрати асортимент, щоб стати кращим серед рівних.

Читайте также: Новости России Украины и мира.

Магазин повинен пропонувати цільової аудиторії моделі колясок від всіх відомих світових виробників. В наявності повинні бути вироби бюджетної, середньої та елітної цінової категорії, тобто на будь-який смак і гаманець. Найбільш якісними вважаються коляски з Польщі та Італії, тому коштують вони чимало. Китайські аналоги цінуються нижче, але сучасний «Китай», найчастіше, не поступається по добротності і функціональності лідерам галузі.

В середньому, на формування початкового асортименту доведеться витратити не менше 500 000 рублів. Також у бізнес-план слід включити витрати на оренду приміщення, рекламну кампанію, зарплатний фонд і т. д. В загальній складності буде потрібно близько 25 000 доларів.

Рентабельність бізнесу оцінюється в 30-40%. Окремі моделі продаються за ціною, яка в 2 рази перевищує закупівельну. Швидкість окупності вкладень індивідуальна в кожному конкретному випадку. Щоб прискорити повернення вкладень, доцільно включити в асортимент магазину ряд супутніх товарів (манежі, ходунки, матраци, покривала тощо).

Share your thoughts