Магазин дитячого взуття

Товари для дітей будуть користуватися стабільним попитом завжди. Відмінним бізнес-проектом може стати відкриття магазину дитячого взуття.

Для реалізації ідеї потрібно знайти відповідне приміщення. Оптимальний варіант — оренда площі у великому торгово-розважальному комплексі. Розмір стартового капіталу оцінюється в 1 мільйон рублів. Більше половини цих коштів піде за закупівлю товару.

Основна цільова аудиторія-початківця бізнесмена — діти від 1 до 10 років. Спочатку варто зробити ставку на середній ціновий сегмент — бюджетна взуття дозволить залучити максимальну кількість клієнтів. Але і про якість забувати не варто. Зверніть увагу на вітчизняних виробників і постачальників взуттєвої продукції. Як показує практика, їх товари користуються довірою у населення. Асортимент формується за принципом сезонності. Влітку актуальні сандалі і сланці, восени та навесні — черевики і гумові чоботи, взимку — валянки і «дутики». Кросівки і черевики користуються попитом цілорічно. Але слідкуйте за тим, щоб виставкові стенди були завжди заповнені — напівпорожні стелажі відлякують і насторожують. Обов’язково запропонуйте супутню продукцію — шкарпетки, паски, засоби для догляду за взуттям і т. д.

Рентабельність такого бізнесу становить не менше 12% (це тільки в перший рік роботи, далі — більше). Орієнтовні терміни окупності вкладень — 16 місяців (при чистій щомісячного прибутку в 70 000 рублів).

Щоб залучити клієнтську аудиторію, необхідно провести грамотну рекламну кампанію. Поширюйте листівки, знижкові купони, буклети, флаєри, створіть акаунти магазину в соцмережах і запропонуйте потенційним покупцям фотокаталог продукції, обов’язково замовте виготовлення яскравої рекламної вивіски. І, звичайно, ж правильно оформіть магазинну вітрину, розмістивши на ній найбільш цікаві та актуальні взуттєві моделі.

Share your thoughts