Магазин для вагітних

Вагітні жінки — досить велика цільова аудиторія для підприємців-початківців. Відкриття магазину для майбутніх мам може стати успішним бізнес-починанням при грамотному підході до складання плану і реалізації ідеї.

Читайте также: Новости России Украины и мира.

Для успішного старту необхідно вибрати приміщення з зручним розташуванням. У цьому випадку найбільш вигідним варіантом стане оренда торгової площі в великому ТРЦ. Потік відвідувачів таких закладів стабільно високий, витрати на рекламу будуть мінімальними. З мінусів можна відзначити досить високі витрати на оренду, так як площа магазину, в ідеалі, повинна бути не менше 40 кв. м.

Асортимент магазину варто формувати з товарів середньої цінової категорії. Більшість вагітних жінок воліє заощаджувати на поповнення свого гардеробу, так як прекрасно розуміє, що носитися куплена річ буде зовсім недовго. Як би там не було, одяг для майбутніх мам складе близько 80% всього асортименту магазину. Бажано запропонувати цільової аудиторії універсальні моделі, які можна носити і після пологів. Такі вироби купуються більш охоче, і націнку на них можна робити вище.

Розміри стартового капіталу оцінюються в 700 000 рублів. Цих грошей буде достатньо для оплати первісної оренди, купівлі торгового обладнання, закупівлі товарів, організації невеликої рекламної кампанії. Така торгова точка здатна приносити своєму власникові 400-500 тисяч рублів щомісяця. Але, враховуючи постійні витрати, можна розраховувати на повну окупність через 8-10 місяців.

Share your thoughts