Магазин для однієї книги

У традиційному книжковому магазині, на полицях якого представлений великий асортимент друкованої продукції, завжди непросто зупинити свій вибір на якомусь конкретному творі. Кольоровість оформлення книги теж аж ніяк не гарантія її хорошою реалізації — вона просто може загубитися серед не менш яскравих томів. В магазині Моріока Shoten Ginza, який нещодавно відкрився в одному з жвавих торгових кварталів японської столиці — Токіо, на реалізацію ставлять лише одну книгу.

«Асортимент» змінюється щотижня.

Зрозуміло, приміщення торгової точки невелика — одна кімната. Інтер’єр виконаний в мінімалістичному стилі — білі виштукатурюють стіни, на які розміщують предмети, співзвучні змістом знаходиться в продажу книги, і старовинний комод як прилавка.

От і все.

Крім незвичайності асортименту магазин приваблює відвідувачів за рахунок автограф-сесії, яку проводить автор виставляється книги. Понеділок — вихідний. Інші шість днів магазин працює.

Очевидно, що така бізнес-модель придатна не тільки для реалізації літературних творів, але й для продажу предметів мистецтва. Наприклад, музичних дисків або картин.

Share your thoughts