Магазин чоловічого одягу

Чоловіки люблять одягатися не менше, ніж жінки, але при цьому більшість з них не стежить за модними трендами і не прагне отримати наряди з останньої колекції. Для чоловіків, в першу чергу, важливий комфорт і вдома, і на роботі. Тому, вирішивши відкривати магазин одягу для сильної статі, необхідно добре знати психологію основної цільової аудиторії.

Читайте также: Новости России Украины и мира.

Для успішного старту необхідно знайти відповідне приміщення, в якому можна вигідно продемонструвати продукцію і при цьому створити простір для відвідувачів. Комфортною територією буде площа в 70-100 кв. м. Найкраще орендувати приміщення у великому торговому центрі — тоді проблем із залученням цільової аудиторії не виникне. На благоустрій та обладнання простору піде не менше 100 000 рублів.

Займаючись пошуком постачальників, зверніть увагу на зарубіжних виробників одягу. Як правило, при ідентичному як російська продукція виявляється на порядок дорожче. Тому підприємцю вигідніше закуповувати за кордоном. Звичайно, на самих виготовлювачів чоловічого одягу не завжди можна вийти, але дилерів і дистриб’юторів у нас в країні ви завжди знайдете.

Якісна реклама — одна з основних складових успішності даної бізнес-ідеї. Концепція «чоловічий магазин» вже сама по собі натякає на те, що торговельна точка розрахована на людей із середнім і високим достатком. Маркетингова стратегія повинна бути заснована саме на цьому. Спеціалізований магазин одягу для чоловіків — це презентабельно, стильно і сучасно. При цьому можна розробити грамотну дисконтну систему, щоб цільова аудиторія була впевнена, що пристойно економить, здійснюючи покупку саме у вас.

Розміри стартового капіталу можуть варіюватися від декількох сотень тисяч рублів до декількох мільйонів. Термін окупності залежить від багатьох факторів, тому показники будуть індивідуальні в кожному конкретному випадку.

Share your thoughts