Магазин автомобільних аксесуарів

Сьогодні, як відомо, автомобіль — це вже не розкіш, а всього лише засіб пересування. Особисте авто робить життя людей комфортнішим, а господарі «залізних коней», в свою чергу, прагнуть зробити комфортними їх. Тому на продажі автоаксесуарів можна побудувати надійний і прибутковий бізнес.

Асортимент торгової точки може бути дуже широким. Особливим попитом у автомобілістів користуються і салонні килимки, багажні, фаркопи, багажники, автохімія та косметика, стоянкові радари, бризковики, дефлектори, масла і багато іншого.

Продавати автотовари можна як в реальному магазині, так і через інтернет: у другому випадку немає необхідності витрачатися на оренду приміщення. Якщо ви вирішили відкрити стаціонарний павільйон, необхідно закупити обладнання для нього: стелажі, вітрини, касовий апарат, комп’ютери та оргтехніку. Рекомендована площа не повинна бути менше 45 кв. метрів. Плюс, необхідно упорядкувати складське приміщення: для цього достатньо 15 кв. метрів.

До підбору персоналу слід поставитися з особливою ретельністю. Працівники магазину (директор, продавці, бухгалтер, менеджер із закупівель) повинні відмінно розбиратися в автомобільній тематиці і при необхідності вміти давати цінні поради покупцям.

Щоб бізнес був рентабельним, магазин краще розмістити в тій частині населеного пункту, де прохідність дуже висока. Прекрасне місце — це територія неподалік від великих торгових і бізнес-центрів. Просунути бренд в маси допоможе реклама в ЗМІ і в Інтернеті. Клієнтам слід роздавати буклети та візитки — це допоможе залучити нову аудиторію. Автомагазин буде мати успіх тільки у тому разі, коли ви зможете запропонувати не тільки якісний товар, але і конкурентні ціни.

Share your thoughts