Льодовий каток

Катання на ковзанах неймовірно популярно в нашій країні на сьогоднішній день, хоча ще кілька десятиліть тому льодовий каток вважався безперспективним і навіть збитковим видом бізнесу. Тепер же відкриття власної арени для масового катання на ковзанах стало дуже прибутковим бізнес-проектом.

Читайте также: Новости России Украины и мира.

Катки бувають двох основних типів — відкритого і закритого. Останній відрізняється найбільшим комфортом для відвідувачів, але для відкриття такого будуть потрібні значні капіталовкладення, хоча і дохід він буде приносити практично цілий рік. Відкрита льодовий майданчик окупається тільки протягом холодного сезону, але відвідуваність її, як правило, значно вище, ніж у закритого аналога, так як вартість вхідного квитка більш доступна.

Цільова аудиторія бізнесмена — початківця- це не тільки індивідуальні, але і корпоративні клієнти. Послугами відкритих ковзанок часто користуються секції фігурного катання та хокею, а також просто аматорські хокейні команди. До того ж сьогодні з’явилася новомодна тенденція: власники великих компаній та їх співробітники разом виїжджають на катки, проводячи своєрідні спортивні корпоративи. На цих клієнтів можна отримати непоганий заробіток. Плюс, дохід власникам льодових майданчиків приносить реклама, але це найбільше стосується закритих катків.

Для благоустрою хорошого ковзанки під відкритим небом необхідна сума 350 — 450 тисяч євро. Цих грошей буде достатньо для прокладки трубопроводу, укладання піщаної подушки, заливки, будівництва огорожі, встановлення холодильного агрегату. Щоб обслуговувати простір, необхідно придбати спеціальну машину для прибирання льоду.

Щоб обладнати ковзанку в закритому приміщенні, потрібно набагато більша сума — не менше 1,5 мільйона євро.

При максимальній кількості наданих послуг (прокат ковзанів, заточка, буфет тощо), строки окупності проекту варіюються від 2 до 4 років. Ці цифри можна зменшити, якщо вдасться залучити значну кількість платоспроможних рекламодавців.

Share your thoughts