Лазерне маркування овочів і фруктів

Бізнес можна робити буквально на всьому. Головне — зуміти запропонувати цільової аудиторії те, за що вона буде готова платити гроші. Але запропонувати потрібно неодмінно щось нове. Так, загалом-то, і вступив американський винахідник Грег Дроллард. Він запропонував постачальникам фруктів і овочів розпрощатися з банальними маркувальними позначками на плодах і замінити їх сучасної лазерної маркуванням.

Першу машинку такого типу Дроллард сконструював ще в середині 90-х років 20 століття. З тих пір він постійно працював над удосконаленням свого пристрою, і, нарешті, не так давно представив широкій громадськості новий варіант маркування під назвою Natural Light Labeling, який вже нарекли технологічним проривом.

Інновація полягає в тому, що маркувальне зображення наноситься на товар не за допомогою клейкої папірці, а за допомогою лазера. Така «татуювання» гарантовано не зітреться, не піде і не зникне без сліду, а, значить, і вся інформація про продукт, що міститься в маркувальних коді, не пропаде.

Технологію вже вирішили взяти на озброєння не тільки постачальники фруктово-овочевих культур, але й видавництва, зацікавлені в збереженні презентабельного зовнішнього вигляду літератури. Можна не сумніватися, що і в Росії технологія Natural Light Labeling буде прийнята «на ура»!

Поділіться своєю думкою