Лавка коміксів

Постійні кіно-новинки від Marvel і DC підігрівають інтерес до двк-культурі. І поки є любов до всього, що відноситься до коміксів, буде попит і на мерч-атрибутику.

Читайте также: Новости России Украины и мира.

Як заробити на любові до супер-героям?

Головною складністю для здійснення такої бізнес-ідеї стане пошук постачальників коміксів. Далеко не в кожному місті можна знайти ту продукцію, яка потрібна для вашого бізнесу, тому тут вам доведеться попрацювати в Інтернеті.

Пошук майданчика

А от над тим, де ж розташувати Вашу крамницю коміксів» варто подумати більш серйозно. Основною цільовою аудиторією є молодь. Тому, відкривати такий бізнес потрібно не просто в місцях з великим потоком людей, а краще поряд з університетами, коледжами і кінотеатрами.

Обстановка

Дизайн та вивіска відразу ж повинні привернути увагу покупців. Непоганий задумкою стане стилізація під одну з вигаданих «Всесвітів». Лавка коміксів повинна бути не менш яскравою і привабливою, ніж той фантастичний світ, в який занурюють нас герої коміксів.

Асортимент

«Комікси» — це досить широкий і місткий термін, за яким ховаються як ланцюжка розважальних, кумедних картинок без слів, так і цілі романи з довгим розвиваються сюжетом. Можна, звичайно, спробувати охопити все, але, зручніше вибрати

конкретну нішу, а потім, поступово розширюватися. Наприклад, зараз найпопулярнішими є комікси про супер-героїв і японські комікси.

Якщо не обмежувати себе одними лише друкованими виданнями, а додати колекційні фігурки, значки і різну тематичну атрибутику (футболки, шарфи, кепки), то і прибуток бізнесу, безсумнівно, зросте в 1,5 — 2 рази.

Підбір персоналу

Для успішних продажів, потрібно, щоб ваші співробітники були шанувальниками цього літературно-мистецького жанру, розрізняли у персонажів і напрямки, розбиралися в цільової аудиторії всіх видів коміксів.

Що стосується реклами, тут все буде будуватися за найбільш популярною і найменш витратною схемою — через соціальні мережі. Практично вся цільова аудиторія має аккаунти в Instagram, Facebook і ВКонтакте. Тому яскраві картинки, хештегі, репости, свій паблік — допоможуть просуванню вашої ідеї. Крім того, іноді можна організовувати тематичні розіграші або ігри з призами і вечірками, намагаючись відтворити незвичайну середовище для шанувальників «історій у малюнках».

Звичайно, лавка коміксів — не самий легкий бізнес, який до того ж потребує значних вкладень, але при великому бажанні і творчому підході, ваша аудиторія обов’язково знайде вас.

Share your thoughts