Квіткові букети з автомата: бізнес-ідеї для жінок, для початківців, мінімальні вкладення

Квітковий ринок у Росії розвивається стрімкими темпами, особливо у великих містах. Кількості магазинів квітів у великих містах — Москві, Санкт-Петербурзі, Казані — просто не злічити. Такий попит на продукцію цілком пояснимо: приводів привітати знайомих, друзів і близьких безліч, починаючи з 8 березня і закінчуючи звичайним побаченням. Більш того, квіти естетично приємні для ока і часом, щоб купити їх, навіть не потрібен привід.

Дарувати квіти завжди приємно, проте хто не пам’ятає нескінченних черг у квіткових магазинах напередодні свят: 1 вересня, 14 лютого, 8 березня… Скільки часу і нервів було витрачено в страху спізнитися на той чи інший захід.

У 2011 році новосибірський підприємець Павло Морозов винайшов автомат з продажу квітів і, тим самим, придумав рішення цієї проблеми. Чому б вам не скористатися винаходом в цілях заробітку?

Що потрібно від підприємця?

Як і в будь-якому бізнесі, побудованому на автоматизованих пристроях, найдорожчим буде, власне, закупівля самого апарату. На сьогоднішній день існує 2 моделі флороматов: Фловенд-1 і Фломатик. При купівлі через офіційні сайти, їх вартість стартує від 400 тис. рублів, у той час як на порталі Avito можна знайти варіанти, які вдвічі дешевше.

Потрібно також задуматися про приміщення для оренди, але з цим проблем виникнути не повинно (автомат, як і будь-вендінг, не займає багато місця, відповідно, орендна плата буде приподъемной). Однак не варто забувати про наступних витратах на електроенергію.

Плюси бізнес-ідеї:

  • Немає необхідності переживати стосовно втрати квітами свіжості: охолоджувальна установка всередині апарату автоматично контролює мікроклімат, необхідний для підтримки букетів у хорошому стані;
  • Не потрібно витрачати час на пошуки персоналу. Не потрібно витрачати час і сили на ведення бух.обліку — автомат порахує все сам. Для підтримки нормальної роботи вендингу потрібно один співробітник, який буде займатися цією діяльністю за сумісництвом (що істотно скорочує витрати на зарплату).
  • Однак, як відомо, будь-яке потенційне справу варто розглядати з двох сторін. У флоромата є й очевидні мінуси, серед яких невеликий асортимент кольорів, які можна виставити на продаж (максимум 12 букетів), вимушене вимога використання купюр певного номіналу, а також відсутність мережі сервісних центрів для усунення неполадок (в даний момент цим займаються лише в Московській області).

    Зваживши всі «за» і «проти», можна приймати рішення про подальшу розробку ідеї. На цьому етапі потрібно задуматися про рекламу, яку, до речі кажучи, можна обійти стороною, ретельно продумавши розташування автомата.

    Де краще встановити флороматы?

    • у місцях зустрічі людей (аеропорти, вокзали);
    • у театрах та інших культурно-дозвіллєвих центрах (квіти, як відомо, відмінний спосіб подякувати артиста за хорошу гру);
    • Не варто також відкидати варіант установки флоромата
      в межах чинного квіткового магазину (як альтернативний варіант для «торопыжек»).

    Share your thoughts